Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Dippen kommer nok, men ser nyhetene ligger såppas tett, så euforien oprettholdes jo temmelig bra, + litt artikkler i div fora for å spe på med bensin…

1 Like

Er du ny her? Folk tar fortjeneste hele tida. Jeg antar mange av dem angrer når de oppdager at de gikk glipp av stor fortjeneste ved å selge. Kursen har jo steget ca 50% bare på ei uke. Ut æææen sammenligning med et tilsvarende selskap kan kursen stige 500 - 1000% fra dagena nivå. Det har vært tilbakeslag under veis og nye vil nok komme. Men det er slett ikke sikkert at det vil komme negative opplysninger de første månedene og det ligger i korta at det voppil komme flere positive opplysninger. Mange har nå kommet inn på det som nå fremstår som høye kurser. Mange av dem vil nok kvie seg for å selge med tap.

Btw. Noen som har erfaring med at event selskap begynner å kjøpe seg inn i selskap via meglerhus? Ikke at det er spor av dette pdd. Men kan man se antydning muligens etter ASGCT? Dette ville jo isåfall sett kursen i nuclear mode… Bare et spørsmål altså.

Typiske er at meglere setter seg ned med oversikt over aksjonær og regelrett coldcaller folk som eier mye aksjer og spør om de er interessert i å selge en stor slump på en gang.

Er det noe lister tilgjengelig for eiere av warrants? Eller er disse skjulte?

Nå er han journalist og ikke spesialist. Så jeg tar det med en klype salt.

Men det er litt av en setning.

1 Like

Ikke bare det, han er selskapets IR. Men kan være med referanse til dosering, varighet, uttrykk i t-celler, eller et sammensurium av mye rart.

1 Like

Ser ut som warrants har våknet også nå. Naturlig at den følger etter når hovedaksjen har gått så mye så kjapt, hvermannsen handler nok ikke warrants i samme stil som aksjen, som øker spriket mellom warrant og hovedaksjen. Skal man handle aksjer i Juni så er warrants ekstremt lukrative nå med mindre man forventer at aksjekursen skal ned under 4 kroner i snitt for Mai måned. Er jo nesten en hedge på disse nivåene.

1 Like

Warrants er utrolig underpriset mener jeg også :face_with_hand_over_mouth:
Den burde lett kunne forsvares på krona nå , jeg forstår ikke spriket som er såpass stort som d er nå

Ikke akkurat dårlige utsikter for aksjen i April / mai mnd heller :sunglasses::+1:t2:

5 Likes

+771 :flushed:

5 Likes

Avanza begynne også øke litt nå etter å ha vert ca 200, så er det der no opp i 288, ikkje mykje, men kanskje ein begynnelse på fleire svensker på gang ( er jo mangen svensker via Nordnet )

3 Likes

Der noen selskaper må kutte, der øker Eli

3 Likes

Nei, jeg er ikke ny her, har vært med Tekinvestor siden oppstarten 10 år siden. Litt usikker på hva det har med saken å gjøre.

Uansett, poenget var at etter så stor oppgang, og med den kjøpergruppen vi nå ser, tror jeg det kan bli ekstra volatilt fremover.

2 Likes

Nordnet kunder må ta en undersøkelse før de kan handle warrants. Teorien kan være at en god del ikke får handlet/tradet warrants.

3 Likes

Bussjåføren gir et innblikk i hvordan kunstig volum skapes, og mener at pumpingen utfordres når topp 10 begynner å selge

Norsk biotek og helse synes å være i godt driv etter mange labre år. Håper pasienter får nyte godt av forskningen fremover

2 Likes

Det er jo interessant. Nå har Eli vært relativt hissig på slankemedisin, men de har jo også vist interesse på genterapi ved sine oppkjøp.

Men selvfølgelig; hvis de klare finne på noe som slanker amerikanerne, så er det jo en gullgruve. Slankemedisin kommer til å snike seg inn på topplista sammen med våpen, prostitusjon og narko.

5 Likes

Dette fanger essensen av Nordnet-proffene:

Kanskje ikke den mest tillitvekkende profilen :smiley:

image

Men jeg er enig i grunntanken:

Det er ekte netto kjøping av aksjer som man ser igjen på topp 50 over tid, samt å observere hvordan aksjen reagerer på skikkelige pullbacks som gir mer info og tillit til prisingen. Et parabolsk bullrun kan fordufte over natten, de lange glidende snittene er det som gir tyngde.

50 dagers snitt er fremdeles helt nede på 3 kroner, på et aller annet tidspunkt kommer kursen til å treffe det snittet igjen, det interessante er å se hvor det skjer og hva som skjer videre derfra.

Knapt 1 trading sesjon igjen før mulig - gjentar mulig - ASGCT LBA melding ?

4 Likes