Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Misforstår jeg dette eller? Blir det 6 mill volum når noen kjøper 3 mill, fordi noen selger 3 mill? Eller er det snakk om to forskjellige transaksjoner?

2 Likes

Jo jo, blander du to flasker 60% sprit blir det jo 120% eller? Vent litt, skal spørre Trump. Han er en racer på prosentregning.

3 Likes

Nedsiden i Circio er over 1000%…

1 Like

Nedsiden er jo helt sammenlignbar med alle de andre selskapene den også! Begrenset til 100% om man ikke begynner med noen hasardiøs shorting.

Phu, takk for at du beroliget oss savepig. Jeg har ikke råd til å tape mer enn 100 % :sweat_smile:

Men 50 dagers snittet øker vel for hver dag det går 10 mill aksjer til 10 kroner stykket, eller mener du at 3 NOK er uunngåelig?

Nei, 50 dagers snitt er uungåelig et aller annet tidspunkt i fremtiden, ingen holdepunkt for om dette skjer på 5, 10 eller 15 kroner eller høyere, eller om det skjer i april, august, eller når.

(Hvis ikke selskapet blir tatt av børs først da)

Blir Circio kjøpt opp ryker det gamle testamentet til savepig på en smell. Det er sikkert.

3 Likes

legger hodet mitt på blokka,lisensavtale 2026 oppkjøpt medio 2027

15 Likes

Ja, vi vil ha lisensavtaler, reprising, og deretter evt. oppkjøp.

6 Likes

Noe for Polymarket? :slight_smile:

2 Likes

Jeg nevnte det samme for noen uker siden. Selv ble jeg forvirret over at det ble vist til et annet ord enn warrants og strøk flere ganger før det ble korrekt utfylt.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Skaper volum ihvertfall på godt å vondt

“Hold kjeft og ta deg sammen”

Hvor ofte er ikke det 5/5 input i livet :ok_hand:

1 Like

Jeg har minimal forståelse av teknisk analyse. Men slik sit uasjonen fremstår akkurat nå tor jeg at det er mest sannsynlig at kursen er under 10 kr ved slutten av dagen. Kjøperinteressa synes å svekkes.

Ja, kun MNOK 187 omsatt hittil i dag. :sweat_smile:

Tillater Oslo børs shorting av Circio?

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Tydeligvis noen proffe alpinister som koser seg i bakken.
Svingene er temmelig enkle og forutsigbare, så her er det faktisk mulig å trade seg til noen kroner i løpet av dagene om man finner rytmen og gidder å henge med…