Ikke mulig hos Nordnet i alle fall. Når man leser hva som skrives på Shareville, så er det meget fristende å gjøre
Kanskje synd å ødelegge moroa men det kan vel hende at det legges en demper på akrobatikken dersom det fylles opp med litt flere folk i løypa.
Var shortet tidligere før den store oppgangen, han kom seg heldigvis ut før det tok av Details - Short Sale Register
Takk 
Volumet på open var ca nøyaktig like sterkt i dag som i går og på fredag, så har det roet seg litt utover dagen så langt:
Alt annet enn en viss pullback før langhelg ville jo vært helt uvirkelig sterkt
Kursen må gjerne stabilisere seg litt slik at glidende snitt henter seg inn og RSI roer seg.
Men det er ingen absolutt forutsetning for videre oppgang. Det har vært interessant å se hvordan TA er underkastet fundamentale drivere. Normalt ville man sagt at RSI ikke kan ligge så høyt over så lang tid. Men her ser vi at det kan den under en reprising som ikke bare er et kort blaff.
Kursen lå nokså flatt før den begynte oppturen for ca 32 handelsdager siden. Så det er ca 18 handelsdager fra “gamle dager” som fremdeles regnes med. Disse vil nå gradvis forsvinne ut av regnestykket for SMA 50.
Jeg har droppet hele min post. Har warrants nok med gav på 0,14, men venter nå bare på at luften skal gå ut av ballongen så jeg kan kjøpe tilbake billigere. 
Kanskje jeg må legge inn dette på Shareville også 
TA er jo bare en visuell modellering av alle transaksjoner som skjer i markedet - så lenge det er heftig influx av nye kjøpere som svelger alt nedsalg som skjer, så vil jo chart peke oppover med kraftig momentum.
Det har jo ikke blitt gitt et eneste godt salgssignal på chartet så lenge vi har fulgt oppturen nå.
Gitt at man ikke kjenner kursen om 2 måneder, er vel det “sikreste” her egentlig å sitte med både aksjer og warrants. Da får man “glede” av både en evt stigning og reduksjon i kursen.
Leste gjennom postene her nå. Trodde det var Shareville. Slår ikke feil at det dukker opp noen som prøver å spre litt frykt og håpe på å tjene på det.
God påske og takk til alle nye og gamle medaksjonærer. Nyhetsstrømmen frem til sommeren er bare å glede seg til.
Jeg siktet til kjøpsinteressa sammenlignet med tidligere på dagen. Men den økte igjen senere på dagen så jeg tok feil. Aksjen er fortsatt forbløffende sterk når det gjelder kursutvikling.
Når kommer posters for ASGCT?
Abstrakt 13 april såvidt jeg husker
Det er nok mange som skulle ønske dei kjøpte litt før, men denne kursen går nok vidare, så ikkje forseint å hive seg på toget.
Ser at einskilde prøver å prate ned kursen, men det blir nok særdeles vanskeleg det neste året,
Wiklund og dei største aksjonærane har klokketru, da blir nok kursen deretter.
Her blir det i alle høve ikkje selt ein einaste aksje!
Ha ei fredleg påske utan høgdeskrekk og rasfare.
Forkledd som en slags belærende advarsel pakket inn i irrelevante argumenter med masse kirsebær på toppen. Men sånn fungerer psykologien, at man lett kan havne der. Klandrer ingen, men ta med dere en siste fjellvettregel inn i påska. Det er ingen skam å snu!
Oslo Børs stenger kl. 13:10 på onsdag den 1. april.
God påske 
Da misforstod du. Er ikkje belærande, berre optimist.
Lev gjerne etter fjellvettregel 6: “Ta trygge veivalg”
Kjøp gjerne Gjensidige og Telenor,
Baserer meg på fjellvett-regel nr. 5:
- Ta med nok Chablis og ostepop for å kunne hjelpe deg selv og andre.
Fjellvettreglene ble revidert i 2016.
Jeg går etter de gamle reglene, der nr. 4 het:
“Lytt til erfarne fjellfolk”
Det har jeg med hell gjort her på forumet.
Takk skal dere ha alle sammen, og god påske.