Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Ikke ulikt ORNA og Orbital med andre ord :sunglasses:

3 Likes

Det er en sammenligning som ikke er relevant

Og det har du kontroll på?

1 Like

Kjenner du til noen ?

Tja avtalen med BP kan vel strengt tatt reknast som komersiell.Og synst eg kjenner ein liten eim av andre også,men det kan sjølvsagt vere ønsketenkning

8 Likes

Blander dere ikke kroner og dollar nå?:thinking:
(Vedr ORNA etc). Forøvrig minner jeg om Vaccibody som var verdsatt til over 10 milliarder før de fikk noen avtale med penger.

8 Likes

Luft er luft. Trenger noe mer enn det nå. Synes jeg.

Det står du heilt fritt til å synest,eg er heilt uenig

6 Likes

600 mill på konto gjør seg bedre enn 60 i forhandlinger…

10 Likes

Det må jeg si: Troikaen som leder Circio - Wiklund / Hansen / Gaal (+styret) - har vært usedvanlig dyktig med strategisk gjennomføringsevne de siste par årene. Fra krise i 2024 / 2025 til å svømme i penger i juni 2026 ( dersom kursen da ikke kollapser i mai). Penger som Circio egentlig ikke trenger -strategien består jo i å inngå avtaler hvor samarbeidspartner betaler for “gildet” / testing (ev oppkjøp). Det betyr at mesteparten av Warrants - emisjonen egentlig er overflødig, men at Circio derved blir usedvanlige likvid i juni 26. Utvanningen (ca 20 %) blir derved balansert ved en ekstrem økning i kassebeholdning. Interessant å se hvordan det slår ut på kursen i sommer.

10 Likes

Jeg synes den er i høyeste grad er relevant og aktuell.

1 Like
7 Likes

Tyskerene kommer, dei ser at Crna knapt er i startgropen, så kan det sitte enkelte norske å mene at det ha grått langt allerede, eg trur på en spennende reise her i fra med økt interesse langt utenfor landegrensene våres.

9 Likes

Takk, @aol. For denne og utallige gode oppdateringer.

Jeg tror selskapet leverer gode resultater frem mot sommeren, også i BP samarbeidet over sommeren. Da er det lite å bekymre seg for.

7 Likes

Folket må ta med i beregningene at Circio frem til endt emisjon januar levde på studielån og et kosthold basert på havregrøt og nudler.

Det har nå kun gått et par måneder der selskapet har skiftet gir grunnet bedre finansielt spillerom. Sånn sett blir det særdeles interessant å se hva selskapet skal presentere på ASGTC, da det fortsatt representerer hva selskapet har generert av ny kunnskap og data fra perioden med svak økonomi.

Så kan folket selv tenke på hva som kan komme fremover nå som de kan øke takten på utviklingen av CircVec.

Si hva dere vil, men hva Circio har prestert de siste årene imponerer meg sterkt. Hva de kan få til med god økonomi og flere hender er det bare å glede seg til…

23 Likes

Og hvis kjøpelysten holder seg så kursen klatrer til 20 og blir der til VWAP, da sitter Circio på en ekstra Milliard på bare 30% utvanning. Må jo være et Biotekselskaps våte drøm, å sitte i den posisjonen før BP kommer med forhandlingsadvokatene sine. Tror man BP vil vente til juni/juli?

6 Likes

Blir et godt år i rørleggerbransjen også!

3 Likes

Det er vel dersom kursen er meget høy i midten av mai det kan oppstå problemer for da vil tegningskursen for tegningsrettene bli høy. Hvis innløsningskursen rundt overgangen mai/juni skulle bli f.eks. over tjue prosent lavere, vil det være gunstigere å kjøpe aksjer i markedet enn å innløse slik at det ikke blir noen penger til selskapet. Det kan bli en kjempeutfordring for selskapet å ‘‘styre’’ tilgangen på kursrelevant informasjon på en hensiktsmessig måte slik at også manipulering unngås.

Luksusproblemer da eller? Uansett pris tror jeg ikke det kommer til å være en eneste ubrukt warrant. En ypperlig måte å komme inn i selskapet med en vesentlig posisjon på for større aktører og dypere lommer, uten at det driver kurs. Så, jeg kommer ikke til å miste nattesøvnen over dette fremover. Det burde heller ingen andre. Alt er under kontroll!

10 Likes

Det virker som om de større aktørene så langt har holdt seg unna denne aksjen.