Da tør jeg ikke tenke på hvor høyt den kan gå hvis de begynner å dukke opp 
Siden jeg har aksjer og tegningsretter for ca 3 mill kr ser jeg gjerne at store kjøpere dukker opp.
KI-motorene på jobb i Tyskland
Dette virker plausibelt: Publiseringen av ASGCT-ammedvirkningene 13. April 2026 vil levere de første tekniske resultatene som kan være avgjørende for videre utvikling.
De kommende ukene er avgjørende for Circios markedsposisjonering. Bevis for høyere stabilitet og styrke av circVec-plattformen sammenlignet med konvensjonelle systemer kan vekke interessen til institusjonelle investorer og tiltrekke potensielle lisenspartnere fra farmasøytisk industri. Presentasjonene på ASGCT-konferansen i Boston markerer overgangen fra rent teknisk utvikling til validering i komplekse biologiske systemer, noe som er avgjørende for langsiktig oppbevaring av investor en.
Tror det er lurt å sitte på hendene sine i denne aksjen.
ASGCT LBA notice day tomorrow…
Kommer nok melding tirsdag morgen HVIS de skulle få LBA.
Yepp, inside info det
I gråmarkedet…
Please explain 
Vaccibody fikk første avtalen før de var notert…
AI oppsummering;
Vaccibody (nå Nykode Therapeutics) opplevde en enorm interesse og kursstigning i gråmarkedet (OTC-markedet) høsten 2020, spesielt i forbindelse med en gigantisk lisensavtale med Roche i oktober 2020. [1, 2]
Her er nøkkelpunkter om Vaccibody i gråmarkedet:
- Kraftig oppgang (Oktober 2020): Aksjen skjøt i været etter at selskapet inngikk en avtale med Roche, og ble handlet opp mot 62 kroner i gråmarkedet før den offisielle noteringen på Merkur Market (nå Euronext Growth).
- Aktivitet før børsnotering: Aksjen ble aktivt handlet i gråmarkedet dagene før selskapet ble notert på børsen 7. oktober 2020.
- Kjente investorer: Jan Haudemann-Andersen var en av de største profittørene på kursoppgangen i gråmarkedet.
- Bakgrunn: Oppgangen ble utløst av en av Norges største lisensavtaler innen bioteknologi. [1, 2, 3, 4, 5]
Selskapet skiftet senere navn til Nykode Therapeutics og er nå notert på Oslo Børs.
Her bommer AI-hjelperen din. Den største oppgangen kom FØR første avtalen.
[quote=“sjog, post:5196, topic:42520”]
LBA
[/quote] LBA?
LBA er Late breaking abstract noe som krever banebrytende forskningsresultater som ikke har vært offentliggjort tidligere. I denne sammenhengen knyttet til ASGCT i mai.
Takk!
Det vanlige er at absolutt alt av presentasjoner og postere ikke har vært publisert vitenskapelig før. Key note lectures kan være av mer overordnet karakter for å sammenfatte ulike studier for å kunne gi et fugleperspektiv innenfor et felt/tema.
LBA er en siste “frist” for nye data som er kommet i etterkant av generell tidsfrist for å delta.
Sånn ca…
Nettopp. Eneste grunnen til at Circio skal bli tildelt late breaking er hvis de har fått nye resultater etter den vanlige fristen for innsending av abstract.
Og nå ser jeg at du hadde skrevet det allerede. Jeg stemmer altså i.
Ikke nok at de er nye, må også være banebrytende.
" During the submission process, applicants will be asked to answer the following questions:
- What makes your abstract newsworthy, groundbreaking, or high-impact?
- Why were you not able to submit in time for the general abstract deadline?"
Fra ASGCT
Altså sånn sirka perioden medio januar - medio mars. CAR-T og uttrykk i milt >6 months var f.eks 26. februar. Eller hva med sterke In Vivo funksjonsdata AAV-øye og hjerte sammen med In Vitro sykdomsmodeller.
Frist for innsending for ordinære abstracts var 3. februar. Frist for innsending for LBA var 13.mars.