Skriver neppe abstrakt kvelden før.
Dette er vanlige krav for å få presentere på en vitenskapelig konferanse…
Ikke groundbreaking. Da hadde neppe hundrevis av presentasjoner blitt godkjent hvert år…
Joda, det er ikke alltid groundbreaking betyr revolusjonært. Dessuten står det “newsworthy, groundbreaking, or high-impact”.
Nå kverulerer du. I rest my case.
Jeg forteller deg om min erfaring med vitenskapelige konferanser. Jeg har holdt mange foredrag på sånne.
Ingen i medisin, riktignok, så det kan jo være totalt forskjellig fra mitt fagfelt, men det tror jeg ikke.
Les litt på ASGCT sine sider (eller andre medisinske konferanser) så ser du at nåløyet vedr groundbreaking data er trangere for en LBA. Så får vi se da om Circio har noe som gjør at de får enda mer oppmerksomhet enn det de allerede får med sin orale presentasjon.
Ja, nemlig.
I gråmarkedet…
Tror du info er like taushetsbelagt der eller? 
Hva med likviditet i aksjen?
Dere må slutte å fóre biaset her.
Oppgangen i circio har ingenting med avtaler å gjøre, ender det opp med det - helt topp! Det har vertfall ingenting med vaccibody å gjøre, dere ser jo hvordan det gikk.
Nei det er jeg enig i. Du svarte nok på et annet og eldre innlegg enn jeg trodde
(tips, bruk sitatfunksjonen) og takk for den belærende tonen 
Ja, du har helt sikkert rett i at nåløyet er veldig trangt, både for poster, muntlig og late breaking. Hadde vært kult om Circio fikk alle tre, men jeg tar det ikke for gitt.
Her sitter du så langt nede i eget bias at til og med de andre aksjonærene må rope ned til deg. 
Banebrytende er er et svært ladet ord.
En bedre oversettelse er “vesentlig nok til å være blant en mindre gruppe som kommer gjennom etter den vanlige tidsfristen”.
I motsetning til de andre har jeg lest på ASGCT sine sider 
Groundbreaking er forøvrig nokså likt banebrytende i min bok.
Når det er sagt er en evt LBA bare icing on the cake.
Trenger støttehjul. Ikke pynt.
Vi får se 
Ser japanerne la ut denne i dag. Noen som har tilgang til full artikkel via jobb/universitet?
Roche Holding AG (RHHVF)
404.00 +33.52 (+9.05%
Er ikke Roche Holding AG (RHHVF) kanskje den mulige samarbeidspartneren? Børsen verdsetter selskapet til mer enn 3000 milliarder kr. Verdien steg med ca 300 milliarder kr på en dag! Dette selskapet har i alle fall finanser til å gi et høyt bud.
[
‘‘404.00 +33.52 (+9.05%’’’
Spiller neppe stor rolle hvem det er, men Roche har vært min kandidat siden avtalen ble annonsert. At EDW i etterkant har sagt at pengene sitter løst i lommeforet, så har mistanken ikke blitt mindre.
Min også, særlig pga eye og e.g. Luxturna. Håper Roche satser videre på dette.
La oss håpe Roche i såfall inngår avtale med upfront og venter med oppkjøp, la oss si ca 12-18 mnd. Vi må få en riktig pris … ikke noe basert på dagens mcap selv om vi har hatt re-prising p t
det har vel blitt sagt av wicklund at de har utformet en avtale hvor det utløses en lisesiering i det aktuelle område ved suksess av de pågående undersøkelsene. at dette kan utløse summer ca 200 millioner kroner. Husker ikke hvor jeg fikk med meg denne informasjonen. Kan ha vært ett intervju han gav.