Trangt nåløye. Fra 2024 "Late-breaking abstracts not chosen for the 14 open oral slots will not be accepted as posters or any other type of presentation or publication"
Du skriver veldig mye om LBA på ASGCT? Skulle nesten tro du ønsket et antiklimaks?
Circio har allerede en poster og en oral her, så jeg tenker det er hva de har sendt inn.
Ja, håper på en skikkelig drøy pullback. Circio over 10 går bare ikke an. Er vel CAR-T sporet og en stram regi fra emisjon frem til tegningsperioden etter ASGCT som har fyrt opp tanken om et eller annet “eksplosivt”.
Det der ble for avansert for meg - er det 0. 1. 2. eller 3. ordens ironi?
Stryk det som ikke passer.
Da stryker jeg alt over 0. Hvis du og din integritet kan leve med det
Citibank og Bank of New York inne i aksjen og på topp 50. Tradere/Shortere/Masse småsild/Større fisk ?
En oral og en poster er definitivt godkjent ++ for et selskap på størrelse med Circio. Jeg forventer ikke at de har sendt inn noe som gir LBA.
Det startet motsatt med hopp på ca 1 kr i løpet av 10 minutter.
Raser oppover som han sa på Shareville 
Seriøst, handelstopp igjen? hva skjer?
Det som er merkelig er at antall millioner omsatt stiger betydelig samtidig som det er ikke endring i tidspunkt for siste omsatte aksje eller kurs.
Noen som vet noe, eller noen større som tar plass.
Eventuelt bare hele Shareville som har panikk og vil inn.
Circiut break, eller Circio brake som det kan kalles her.
Et verktøy børsen har ved store kurssvingninger.
Mitt subjektive inntrykk er at det er det siste. Lave gjennomsnittlige omsetnigsbeløp pr transaksjon.
Volume 4,306,025 Nå ligger dette uendret. Handelen ser ut til å ha blitt stanset.
Handel igang igjen NOK 12.50
Nå NOK 12.90.