Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

trur kursen var 0,49

1 Like

Wiklund som måtte til Atlas for å finansiere denne teknologien? Dette snudde når en svensk investor tok mesteparten av emisjonen på 50mill eller hva den var, eller hvordan det var. Lukter Sverige av hele oppgangen.

Kjempeglad på aksjonærenes vegne og håper den fortsetter 10x til, men ledelsen kan gå å legge seg etter årevis med shady utsagn og dårlige emisjoner…

1 Like

Selskapet er godt utvannet av Atlas og siste emisjon. Kurs stod på stedet hvil mens mcap økte betraktelig

1 Like

den svenske investoren tok ikkje ei aksje i emisjonen,lurer på kvar du har informasjonen din i fra??

1 Like

Unnskyld, garanterte.

En viss Olsson om man ikke tar helt feil.

Faktum er at før emisjon var oppgjort måtte selskapet ha brofinansiering på 8mill, mens de fikk inn 65. Det var tomt for penger gitt. Da var ikke techen verdt noe som helst, eller? Plutselig er selskapet verdt 2milliarder :slight_smile:

Den som greide å analysere seg frem til det, og ta en godt veid posisjon på at her er R/R enorm har vært lur. Gratulerer til dere alle.

2 Likes

“Plutselig” er vel å underdrive seigpiningen / ørkenvandringen vi har vært gjennom.
Selskapet har jobbet og levert data. Det er vel fortjent.

1 Like

En stor tabbe jeg tror mange her har gjort er å ikke kjøpe tilbake på en høyere kurs etterhvert som det viste seg å ha vært lite smart å selge.

2 Likes

Techen er verdt noe først når noen ser verdien. Det var kanskje det svensken gjorde?

Hva, mener du targovax?

«Svensken» fikk vel aksjer ved konvertering av provisjon og bridge?

nei det gjorde han ikkje

1 Like

Ikke provisjon heller? Synes å huske melding om det? Altså provisjon.

nei,ingen aksjer

Jeg mener CRNA. En del forvirring her nå. Mulig vi snakker forbi hverandre. Targo kastet kortene og overlot skallet til CRNA, som fikk en tøff startperiode på sparebluss før de fikk overbevist markedet. De fikk ikke kastet penger etter seg, slik man fikk noen år tidligere.

1 Like

Olsson fikk jo bra rente på brolånet og sikkert en grei betaling for å være garantist. Han hadde vel muligheten til å få provisjon og lån tilbake i form av CRNA-aksjer, men det gjorde han altså ikke.

Må nesten dra frem denne igjen…

14 Likes

I dag spanderer eg på meg litt kanel på grøten :sunny::boom:🫃

7 Likes

Fullt utvannet steg altså MCAP med over en milliard kroner i dag. Denne aksjen har hatt escape velocity ganske lenge, men nå er den langt utenfor gravitasjonsfeltet. Ti tusen små astronauter skal til månen

2 Likes

Plutselig er ikke riktig

Først nyhet om samarbeid med topp 5 big Pharma.
Avtalen er skrevet slik at ved ett suksessfullt utfall av forsøkene som skal være ferdig ca juli august så utløser det en lisensiering med up front ca 200 mill.

Så løste finansene seg. Deretter nye pre kliniske data.

Så oral på konferanse i usa.

Det har skjedd ganske mye.

3 Likes