Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

In connection with the Private Placement, the members of the Company’s
management and Board, and the Company, have entered into lock-up agreements
for a period of six (6) months, subject to customary exemptions including for
the Company, the Private Placement, the Subsequent Offering (as defined below)
and issuance of shares related to the Company’s outstanding dilutive
instruments, and for management and the Board, funding obligations relating to
tax and exercise of the outstanding dilutive instruments.

+1250

5 Likes

Når vi er komt ti 1.mai så er det passert 20k

1 Like

Perfekt gjennomført av ledelsen, bøyer meg i støvet. Ønsker meg alltid å se seskapene hente penger når de kan, ikke når de må.

21 Likes

Veldig imponerende!

Nå har de altså en sterk posisjon i forhandlinger med PB om lisensavtaler. Blir meget spennende fremover.

5 Likes

Ja, dette var overraskende. 1-0 til deg på den. Jeg legger meg flat.

Og så tre om natta da!

Det er jo særdeles liten grunn til å tro at det er noe annet enn flippere Pareto har trommet sammen. Så da skal kursen til 10,8 i dag. Men så? Hva skjer herfra? Skal selskapet fortsatt forsøke å hente inn en halv milliard i juni?

Dette her gjør garantert at det blir aksjer til låns også

1 Like

hva skal den ikke opp 33.33% hver dag lenger?? skal bli interessant å se hva som skjer om det blir litt panikk etter å ha stablet spagetthi oppå hverandre i uke etter uke.

Min bet er at nå starter en fase der det er amatører som taper penger på aksjen mens proffer tjener.

Men for et biotech med penger på bok er er jo ikke aksjekurs fra dag til dag en operasjonell faktor, så 10/10, terningkast 6, straight A’s.

4 Likes

Kan da se ut som eksisterende aksjonærer får tilbud om å kjøpe en aksje for kr 10,8 for ca hver 28 aksjer de allerede eier, eller ca 3.6%.

1 Like

Selskap - 1 - Hvermannsen som kjøpte igår - 0

Det ventes fortløpende nyheter og avlesninger fra sett selskap med ledelse som virker meget positive om dagen, det kan forvente litt kortsiktig støy men det lever vi med, så er det forståelig at dei som har kjøpt seneste dagen kan kjenne litt på en usikkerhet.

Det kan være en del flippere nå, men det kan og være solide investorer og som kanskje også vil ha mer aksjer enn det dei fikk tildelt, da må det kjøpes i markedet

12 Likes

At vi i det hele tatt skal ned i dag og at mennesker der ute tar emisjonen som noe negativt blir jeg aldri klok på, men dagen har ikke startet enda.

er endel som idag har fått aksjer til kurs på 10,8, når de kan selges for 30% mer samme dag. Ikke utenkelig at noen synes det er bra nok.

Circio åpning

I dag kan man vel selge 3% av beholdningen og kjøpe tilbake i emisjonen til 30% rabatt?

1 Like

Spørs hva du selger for. Kursen åpner langt under gårsdagens.

Kunne selge :wink:

Hvis de store volumene, og psykologien, nå låser kursen over 11 kr burde det i teorien påvirke warrantkursen. Det blir spennende uker fremover både hva gjelder kurs og testresultater.

Jeg skjønner på langt nær alt, men tegningsretter - det vil jeg ha😎

1 Like