Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

En av mine kjepphester er at det er ekstremt viktig for et lite selskap å være velkapitalisert mens de er i forhandlinger med større selskap. Så perfekt levert av ledelsen på denne, terningkast 6.

Jeg har ikke sagt de skal det. Det jeg stiller spørsmål med her er at det virker som folk tror at større selskaper vil ta hele den risikoen og så gi hele gevinsten til circio.

Og så er det sånn at for at teknologien skal finne veien til markedet, så må det faktisk gjennomføres kliniske studier. Og uten at man har sett at det faktisk gir randomisert bevis på at det faktisk gir verdi i behandling, så har man jo bare noen interessante hypoteser.

5 Likes

Det gir jo arbeidsro og fjerner desperasjon, de har tid og penger til vare en stund som kan gjøre at flere interessenter også kan kommer på banen.

Vi får se etterhvert, jeg tror hovedsporet er at de lisensierer ut teknologien.

3 Likes

Rart med det med tanke på hvor han kommer fra. Begge deler er mulig med god lang finansiering, men det er nok plattform som er hovedtanken ja.

1 Like

Eller et signal fra annen part om og sette igang ? (50/50)

15 Likes

Det blir mye spekulering i ulike retninger her, og ein masse usikkerhet, det blir gøy litt lenger frem i tid når det kommer fakta på bordet, frem til da vil det være mykje usikkerhet.
Vi har vertfall ett selskap med solid økonomi som kan forhandle på egne premisser.
Ingen grunn til å inngå dårlig betalte avtaler pga av svak økonomi

10 Likes

Helt riktig. Så spørs det om aksjen skal ned til warrant prisnivå i Mai etter VWAP og snuse på ~4kr som warrants under 0,8 tilsier, eller omvent nå som det er et greit gulv over 10kr. Da blir warrants 1,8-2kr eller deromkring.

2 Likes

Let the games begin :male_detective:

3 Likes

I love the smell of burning shorters in the morning.
It smells like…victory.

8 Likes

Spørsmålet er jo om de har kjøpt warrants for å hedge posisjonen. Ikke noe helt enkelt regnestykke ettersom warranten er på fremtidig kurs, men godt mulig det er det som er strategien.

3 Likes

Relativt stort bet det

1 Like

Lurer på om Waage fortsatt prøver med trades, og kanskje har lånt ut aksjer for short fremfor å prøve selv

1 Like

Fra ASGCT nettsiden:
Presentation ID 2215

Circular RNA-based

AAV gene therapy for cardiomyopathies enhances transgene expression levels, reduces liver off-targeting and minimizes cellular stress.

Thomas Hansen

For de interesserte, virker som dette er poster overskriften vertfall.

21 Likes

CAR-T som oral da ?

3 Likes

Waage tar hjem seieren for årets mest amatørmessige short på rett over kr 1.
Qube derimot kommer nok til å tjene noen kroner skal dere se.

1 Like

Dette er overskriften: “Circular RNA-based AAV gene therapy for cardiomyopathies enhances transgene expression levels, reduces liver off-targeting and minimizes cellular stress”
Posteren har koden “Presentation ID 2215”.

Her er lenke (tipper posteren blir lagt ut der:)
https://pag.virtual-meeting.org/US/asgct2026/en-US/pag/presentation/685627

Noen spesiell grunn til at du mener det?

Er jo et bet med begrenset oppside og en forferdelig nedside. Det kommer jo ny data og etter alle solmerker god data om få dager

Rent generelt så blir det ofte relativt kraftige korreksjoner når noe har steget 1300% - gått fra en mcap på litt over 200 mill til 3,1 mld på litt over 1mnd.

Siste handelsdagene har kursen stort sett vært drevet av fomo - stor økning i antall retail småinvestorer, nesten 13000 bare på Nordnet. Når det da i tillegg annonseres emisjon på 10,80 med mange kortsiktige emisjonsspekulanter uten lock up som skal gjøre raske penger, samt mange som også naturlig nok vil selge for å sikre gevinst eller frigjøre kapital til rep emi, så får man noen røde dager.

Betyr jo på ingen måte at oppgangen på sikt er over, men skal du videre opp mot 15-20 kr så tror jeg de først må lande en god cash avtale.

Kursen i går og hvordan den fulgte opp i dag viser at det er sannsynlighetovervekt for videre nedgang. Jeg tror vi kanskje går under emisjonskurs på 10,80 før den snur. Strengt tatt kan man se 9 tallet uten at struktur og videre oppgang senere er ødelagt av den grunn.

Kommer det plutselige gode nyheter så kan selvfølgelig alt snu på et blunk.

2 Likes