Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Det som evt utelukker AZ er fra et annet intervju med EDW der han sa at BP-partner ikke hadde et AAV-hjerte spor da samtalene om et samarbeid ble innledet. Det har AZ gjennom Alexion sitt kjøp av AAV-capside portefølje fra Pfizer i 2023.

Ok, og denne fra i fjor også. Så kanskje AZ er et villspor da. Fortsatt holde på Roche som toppkandidat :slight_smile:

AstraZeneca’s Alexion strengthens gene therapy offering with $825M AAV capsid pact

1 Like

E24 skriver: “Deretter kom meldingen om at de har inngått en fullfinansiert mulighetsstudie med et ikke navngitt “stort globalt farmasøytisk selskap”. Dette selskapet, trolig Roche, skal teste Circios teknologi for bruk i sine egne AAV (adeno-assosierte virus)-genterapi-systemer.”

Uten at jeg kan se at dette er begrunnet nærmere.

Det innleget til Valderhaug i E24 skal ikkje du ta for god fisk.Innlegget var rett og slett elendig

3 Likes

Tolker Roche-påstanden som om at skribenten leser dette forumet og de logiske resonnementene som ble gjort før jul av kloke hoder :nerd_face::

Fy da, har lagt hode på blokka skjønner jeg. Ja ja, bare det blir avtale med mammon så er vel alt ok okkesom.

The full text of accepted abstracts will be made available to media registrants on Monday, April 13, 2026, two weeks before the content goes live to the public. Abstracts will be released to the public on Monday, April 27, 2026, at 4:30 p.m. ET.

Media Policies

Researchers and presenters are free to discuss the content of their abstracts throughout this embargo period, but any abstract-related content may not be published until the abstracts are publicly released online.

7 Likes

Ser dette litt forvirring rundt om ulike forum / Facebook, men er vel nevnte datoer her som har vert hele tiden ?

Det er nok samme info som har gjeldt hele tida, men folks tolkninger har hatt mer eller mindre god kontakt med kildematerialet. Derfor lenket jeg til nettsida.

Jeg tolker det som at vi ikke får vite særlig mye før om to uker.

Jaha, så da blir heller ikke oral abstrakt-titler annonsert i dag ?

Pressemeldingen 18. mars understreker at abstract blir publisert 13. april. Circio bør korrigere den meldingen asap dersom de har tenkt å vente til 27. april. Alternativt, så er det korrekt at de må publisere i dag, fordi media får alle abstracts i dag, og informasjonen er børssensitiv, jf. unntaksregelen for konferansen.

Ja, om media får full info og det er en stor nyhet vil det jo være utenkelig at det ikke vil lekke på en eller annen måte i løpet av 14 dager. Så det bør publiseres i dag, eller holdes tilbake for alle.

Forholder oss til at Erik spår ny 10 dobling, den forge har han holdt :grin:

1 Like

Sjekket ikke mail før nå desverre, smøre seg med solkrem med faktor tålmodighet.

11 Likes

5 Likes

Her burde de jo ha kommet med en korreksjon til investorer. Eller ?

Ja

Sammendrag

Denne teksten vil skjules

Abstrakt slippes 16:30 US Eastern time
= kl 22:30 norsk tid. Vil si at det kommer en melding før børsstart den 28. april

Litt mindre frenetisk trading, holder seg over emisjonskurs

3 Likes