Her var det mange tunge underlepper. Circio hdentet 250mill etter en ellevill oppgang. Jeg får litt elveblest av uttrykkt “spesialinvestorer” når det viser seg (atter en gang) å være kortsiktige kapitalister anført av Pareto (jeg avsluttet kontoen min der nå). Men detter er en liten bump i veien som ga 250mill, og større handlingsrom framover. Med to presentasjoner-den ene sågar oral på verdens største scene, ser fremtiden særdeles lys ut. Har solgt halvparten på etappene opp til 14, da det “alltid” kommer dip/tibakeslag. Håper å få kjøpt tilbake under salgsprisen min, men det er kanskje vel optimistisk, kursen er jo fremdeles over emi-prisen. Kommer sannsynligvisen flodbølge av nye aksjonærer ved gode nyheter på ASGCT, At kursen skal ned til 3 kr for å illustrere dagen warrants verdi, er ekstremt lite sannsynlig. Da skal i så fall alt circio gjør feile ila 5-6 uker, det er det vel ingen som har noe tro på. Føler jeg sitter på gull, og skal sitte over ASGCT, samt holde warratsen til VWAP materaliseres seg
Edit: online@paretosec.no
Oppsigelse av kundeforhold
Hei,
Jeg ønsker å avslutte mitt kundeforhold og alle kontoer hos Pareto Securities.
Alle midler og verdipapirer er/ vil bli overført ut, og kontoene kan avsluttes når de er tomme.
Gi meg gjerne en bekreftelse når dette er gjennomført, eller beskjed dersom dere trenger noe mer fra meg.
Mvh
[Navn]
[Fødselsdato eller kundenummer]