Vel, emisjonen for en måned siden viste vel 100 % det motsatte; 10x på tre uker 
Det er en regel som heter ingen regler uten unntak!
Stygg åpning, håper dere som er inne har SL klar
Når hypen er over bites hestene som det så fint heter
Det er 300 aksjonærer isj som har >100k aksjer - det er mye gevinst som skal sikres og tap som skal tas…
Men så mye som den har gått i det siste, er det vel neppe overraskende med en nedgang. Mye gevinstsikring, antar jeg.
Siste ord er nok ikke sagt.
Selskapet er finansielt sikret, og kan fokusere på å levere uavhengig av svingninger på børs.
Det som teller fremover er om teknologien leverer.
Dessverre er det ganske mange i aksjonærer som kjøpte “to make a quick buck” og som overhodet ikke har 2-5 års perspektivet som denne investeringer krever.
Pirato leverer nok engang
Huff. Her er det mange som mister aksjene sine på SL. Selv spiser jeg isbiter til frokost lunch og middag den neste mnd 
Det er nok en del som oppdager at de er ristet ut på stop loss i dag.
Det blir en interessant dag. Dekker shorten
seg inn?
Det som er med å trade i en trendkanal er at man må finne seg i å treffe både toppen og bunnen av den. Foreløpig er det kun det som har skjedd.
Den ekte smerten er hvis man faller ned fra trendkanalen.
Det var vel nokså nær bunnen der den reverserte?
Hvis det viser seg å fungere igjen kan vi utvide TA-menigheten med flere medlemmer i dag. 
Det viser at det funker, når er d raka vegen oppover igjen
Det fungerer jo fordi nok folk tror på det og bruker det aktivt.
En selvoppfyllende profeti
Man ser at den første bunnen i dag var mer eller mindre på prikken på den ene streken jeg hadde der.
Trendkanalen man ser her er TradingView sitt regresjonstrend verktøy, det har en del spesielle egenskaper man må vite om, bare så man vet hva man ser
I tillegg til svinetrendkanalen er det interessant å se at den holdt 30 min MA 200.
(Men Fibonacci har jeg foreløpig til gode å bekjenne meg til)
Vi må døpe den til “Bacon-stien”…