Jeg er helt uenig i at dette må være en så langsiktig investering som du forutsetter. Et par år eller mindre burde være nok dersom teknologien fungerer som forventet.
Det er nok ikke like klart for alle at dette ikke er et selskap som kjører årelange binære kliniske studier der man må hente hundrevis av millioner i flere runder…
Her er sannsynligheten “langt større” for kursdrivende positive meldinger i løpet av det neste året (eller månedene) enn for å få en kriseemisjon i fanget.
Presis. Personlig har jeg som målsetting og VIP ila 6 måneder at selskapet inngår minst en stor avtale med feit upfront.
Opplegg for å ta rotta på rep.emi på 10.80 ?
Eller skal selskapet dra nok et godt kort opp av hatten …
En liten repemi ville neppe hatt det store utslaget. Men det fascinerende å se er at børsmeldingen om emisjonen fortalte at oppgjør og utstedelse av de nye aksjene ville finne sted ‘på eller rundt 10. april’. Fremdeles har det ikke kommet noen melding om endring av aksjekapital - og i mellomtiden holdes aksjene til de som lånte ut sine for rask overlevering til emisjonsdeltakerne som gissel.
Den lille rep.emien er jo bare 3.6% aksjer, og kan godt droppes.
Det er mer interessant om de kommer med noen godbiter i juni.
Ellers er det vel nå få som klager over at selskapet kjørte den siste rettede emisjonen som har sikret selskapet for flere år?
Det er mye i det gamle testamentet som er utdatert. Men “budet” om å hente penger når du kan, ikke når du må, gjelder nok fortsatt.
Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following private placement of approximately NOK 250 million
Jeg er lettet over å ha kjøpt meg inn i aksjen i dag. Å være uten eksponering i Circio føles helt feil🤠
BONKERS volum på første timen i dag.
9 har holdt så langt. Det som er greit å vite om er at det er et gap under her ned til 5-6, sånt som får algoritmene sin stopplosshunting til å slikke seg rundt munnen
Gjentar, som i PHO, at jeg tror du har litt i underkant oppløsning tidlig under volatilitet.
Spiller derfor inn 30 min, som et supplement, og som kan være litt mer riktig foreløpig. Der MA 200 (i blått) bekrefter.

Tror neppe denne emisjonen hadde blitt satt om det er plukket opp gode signaler fra AAV BP-studien. Ellers et dejavu fra good old times og emisjoner, og besynderlig at man heller ikke denne gangen klarer å få inn større langsiktige spesialister. Kart og terreng stemmer ikke helt. Synes jeg. Det kan se ut som mye henger på CAR-T og celleterapisporet fremover. AAV not so much ?
Forstår ikke hvordan du kan dra en slutsatsning på at AAV feltet er mindre hot nå fordi emisjonen ikke hadde røtter i “signaler” fra BP samarbeidet. Særlig siden det ikke er forventet resultater herfra før Q4🤔
Poenget er at man kjører flere parallelle spor med ulike leveringssystemer, for å øke sannsynligheten for suksess.
På kort sikt er AAV hot, på litt lengre sikt vil andre vektorer nok ta over.
Mens det sentrale, circRNA, består.
Alternativt så hadde de muligheten til å sette emisjon for å sikre seg finansielt før eventuelle forhandlinger med BP/alternative partnere.
Har ikke dratt noen endelige konklusjoner om AAV. Men om BP ikke ønsker å følge dette sporet så er det lite Circio kan gjøre med det. Til tross for gode data.
Det er også greit å være klar over at AAV ikke er AAV. Dette feltet er i utvikling. Det er ulike serotyper og modifiseringer som kan være egnet for levering til ulike celletyper (f.eks. i hjernen). Så her kjøres det nok flere parallelle tester. Da kommer det godt med å ha økonomi til å skalere opp i forhold til spareblusset de har kjørt på de siste årene. Det er imponerende hva de har levert med de midlene de har hatt så langt, noe interessen fra samarbeidspartnere bekrefter.
Dette blir spennende å følge fremover.
Vevs-spesifisitet er absolutt fortsatt en av de beste fordelene med AAV.
Og med tanke på hvor stort fokus det er på AAV i næringen, så er jeg ikke nevneverdig bekymret egentlig.
om ikke annet så er det i hvert fall fart i omsetningen
Gikk 221 409 stk. nettopp til 9,18 i en handel.
Hadde blitt en milliard i fortjeneste på Atlas hadde de vært litt mer tålmodige enn full rennafart ned spiralen konstant