Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

De er lette å forstå. Problemet ligger heller i hvorfor amatørene gjør det så utrolig enkelt for dem. Når amatørene finner ut de er lurt, så fortsetter de å lure seg selv, eller noe

1 Like

Alle har en smerteterskel, som uttrykker seg i stoplosser. Stoplosser kan kvantifiseres og jaktes på

2 Likes

Aksjen går 1400% på noen uker, bør ikke være noen overraskelse at den korrigerer.
Men nedgang smerter mer en tilsvarende oppgang gleder

10 Likes

1 Like

Tett med events framover,

1 Like

Hvorfor det? Tenker du at langsiktige eiere ikke låner ut aksjene sine?

Får håpe at det er siste gang de involverer Pareto her. Tenker dette med blanding heller 95% mot kortsiktige investorer.

FTF er som regel langsiktig investor, men veldig glad i å låne ut aksjene sine.

1 Like

Selskapet gjorde det eneste riktige, de har nok tenkt at det holder ikke å vente til warrants-emisjonen fordi «alle» de er retailinvestorer som antakeligvis ikke hadde cashen til å løse inn warrantsene uten å samtidig selge aksjer for å finansiere de andre.

Det er også en vond spiral og når alle skal ut hadde aksjen trynet da også og kanskje tatt bort mye av interessen for å tegne seg med «rabatt».

Det som skjer nå man tåle når man først holder på med aksjer; noen får perlene servert enklere enn andre.

7 Likes

12 Likes

Altså enda mer solkrem med faktor tålmodighet :sun_with_face:

Circio enters in vivo cell therapy evaluation agreement with Acuitas Therapeutics

22 Likes

Yeah, on the run igjen etter noen kaotiske dager :partying_face:

5 Likes

About Acuitas Therapeutics
Acuitas Therapeutics Inc., the global leader in lipid nanoparticle (LNP) delivery systems for nucleic acid therapeutics, is a Vancouver-based company collaborating with pharmaceutical and biotech companies, academic researchers, and global health organizations to advance a broad range of medicines for a variety of diseases.

Acuitas’ clinically validated LNP technology has had a profound global impact — most notably enabling the Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine, COMIRNATY® , which has protected billions of people in more than 180 countries. Its technology also enables ONPATTRO® by Alnylam Pharmaceuticals, the first FDA-approved RNAi therapeutic for treating the rare and fatal disease transthyretin amyloidosis. More recently, Acuitas’ LNP technology has delivered other groundbreaking firsts: the first in-human proof of concept for genome base editing and the first personalized CRISPR therapy.

Today, Acuitas is advancing next-generation LNP to support a variety of therapeutic modalities. This includes targeted LNP for extrahepatic and in vivo CAR T-cell therapies, epigenetic medicines to modulate gene expression without altering DNA, and multivalent vaccines for infectious diseases — such as malaria, HIV/AIDS, and tuberculosis — as well as oncology vaccines, including personalized cancer vaccines.

For more information, visit www.acuitastx.com .

1 Like

Håpet på cash i dette segmentet, men flott at de nå kjører på car t sporet med partner.

@Bob_le_Plast hvor lang tid kan man forvente at denne studien tar?

3 Likes

Jeg må spise de orden om at det antakelig ikke kommer noen nyheter før abstraktet, på to måter da. Det kom en annen nyhet og det kommer ikke nyheter med abstraktet, men først på selve presentasjonen 15mai. Uansett i går kjøpt jeg igjen noen av de aksjene jeg solgte tidligere, så får jeg se om det bærer frukter.

1 Like

De har cash!! Helt unødvendig å jage avtaler med det. Se på hvordan de posisjonerer seg

12 Likes

Du syns det ja :sweat_smile:

Hva gjør Qube i dag da? Holde eller dekke. Veldig spent på hvor mye nyheten påvirker kursen i dag.

2 Likes

Jeg synes det. Med meg har jeg styre og ledelse

2 Likes