Jeg har sett rep.emi med omtrent null tegning pga kursfall men denne må bli avlyst.
Ser dessverre ut som at denne traff godt…
Er litt trist å se på, men for oss som har fått mye pryl på biotek aksjer før så er gjennkjenbart. Personlig har jeg ikke solg aksjer siden 0,6 og har nå også fått muligheten til å forsvare min andel av meisjonen til en hyggeligere pris.
Lesson for life: Ikke putte mer penger i biotek enn man tåler å tape. Stopp-loss er for pyser og gjør deg sårbar for sånne kampanjer som dette 
Om 100 år er alt glemt.
Ja, og da måtte jo ansatte i Pareto også legge inn mer arbeide enn litt kveldsjobbing en eneste dag også for sitt honorar - så det er best at ikke blir noe av.
Da tyter det AAV-spirer opp av gresset på Nordre Gravlund
Blir neppe nytt intervju med EDW på Investornytt med det aller første 
Finns det någon Discord grupp för Circio?
Litt vanskelig å forstå alt fokus på kursen dersom dette er en aksje med klar substans, slik det tilsynelatende fremgår av flere av innleggene. Og dersom de er fullfinansiert frem til 2030, bør det være tegn på at markedet har tro på aksjen.
1400% opp og en halvering etterpå, er det så vanskelig å skjønne seg på fokuset? 
Nei, det kan du selvfølgelig si, men dersom caset er så godt som det gis inntrykk av hvorfor nervøsiteten?
Teknologien virker overbevisende.
jeg satser nå på at det ordner seg til slutt. Vil sikkert komme noen nye gode studieresultater, det er ingen umiddelbar fare for emisjon, de har pæng på bok, det er allerede mange interessenter og når en stor interessenter plutselig får kursen til å snu opp sånn at en får høydeskrekk igjen…da gjelder det vell å sikre seg på nytt
Vitne til politiet på telefon:
“Fem svære karer voldtar ei jente på tur midt på Carl Johan akkurat nå!”
Politiet: “Hun har sikkert for lett bekledning og en oppførsel som fikk dem til å gjøre det. Move on, nothing to see. Adjø”
Ose får jo MAGA-bevegelsen til å fremstå som en venstre-liberal forening for barnehagetanter til tider… 
Fikk Pareto/PP-deltakerne og eksisterende aksjonærer som lånte ut aksjer se ASGCT-relevante data under NDA ?
Det kan ingen andre enn de vite og det hjelper ingen å spekulere ut fra tynn luft.
Da måtte alle involverte ha skrevet under på nda og lockup til markedet får samme informasjon
Er jo noe å ta med seg det om det er en rimelig antakelse eller ikke.
Er veldig mye smerte igjen i chartet desverre.
Typisk sett skal skal rsi på dagchartet helt ned i ca 20-30 før dette flater ut og snur
(edit her: sitte og være skråsikker på 20 er ikke smart, det er et ganske ekstremt tall. Rasjonalet for å nevne det er at aksjen var ekstrem til oppsiden først.)
Så gjerne kurs 3 - 3,5 da. Som jo fremdeles er enormt opp fra den første emisjonen. Men typisk sett er det de færreste som har vært innom aksjen siden det som ikke har tapt penger, eller sitter med papirtap.
Nei, hadde de fått “privilegert informasjon” så kunne de jo ikke handlet i aksjen før den informasjonen var ute i markedet. Så de har ikke fått informasjon om annet enn at selve emisjonen, selv om dette ble håndtert av meglerhuset 
Tester den ikke bare bunnen i den stigende trenden til 16 i fellesferien?