Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Synes ikke det er riktig og reklamere for andre aksjer.

Enig, se på Photocure. Plutselig ser den sterk ut og rekyl kandidat? Gledelig at norsk biotek leverer (endelig) teknologi og med til stor pasientgruppe! Teknologi i markedet er lenge siden sist fra Norge!? La dette bli trenden for norsk bioteknologi sfære. Trenger sårt flere løsninger for pasienter! Imponerende det Circio foreløpig har klart. Håper det blir suksess på alle måter. FoU i verdensklasse?

2 Likes

Volumet i dag :exploding_head:

Så lenge det er en sammenheng mtp sektor at disse aksjene ofte reagerer vekselvis så mener jeg det har en relevans.

Selv sier jeg alltid ja takk til et tips jeg kan tjener penger på

1 Like

Du har et poeng, trekker min kommentar :blush:

-Wiklund har fått opplyst at de som tok aksjer i emisjonen har solgt en del, men at majoriteten av aksjene fortsatt eies.
De fleste er imidlertid ikke synlige i aksjonærlisten, ettersom de eier aksjer via såkalte nominiee-kontoer.

2 Likes

Kanskje de burde lese det de skrev i morges :sweat_smile:

Det er lite som er mer provoserende enn bladfyk.

1 Like

Tar jeg feil, eller har relativ pris på TR blitt dyrere enn når kursen lå mellom NOK 13-14 ?

Det her med oppkjøp er jeg ikke sikker på hvor kommer fra. Jeg mener det hele tiden har vært intensjon å leie ut tjenester, og at prat om oppkjøp ikke har komt fra selskapet. Tenker likevel det fortsatt er reelt å sammenligne verdi av selskapet til oppkjøp av lignende selskaper.

2 Likes

tror rabbatten er gått fra 71% til 66, 67% ja. men volumet er jo mye høyere

Klager han om dette begge veier i artikkelen, eller bare at det er noen som påvirker på vei ned? Er jo åpenbart at noen har påvirket både på vei OG ned for min del hvertfall

1 Like

Javel. Hvor langt ned på lista må vi for å finne nominee kontoer?

EDW har i intervju(er) tidligere i vinter svart på spørsmålet om hvor han tror selskapet er om 3-4 år. Svaret var at da tror han selskapet er solgt. Så tror vel mange at det ikke trenger ta så lang itd, undertegnede inkludert. Hvorfor ikke i år hvis resultatene fortsetter å overbevise. Men mer sannsynlig neste år, etter forsøk med primater.

2 Likes

Implisitt formidlet, og godt planta i hver bidige presentasjon siste 2-3 år.

1 Like

I korte trekk for oss som ikke abonnerer? :pray:

2021 tror jeg det var video med DnB .

Gått 5 år siden å fortsatt like hott.

Om circRna siste 4 minutter.

2 Likes

En CEO jakter vel aldri “en 10x”…

Teigland derimot :sweat_smile: svettpelsen

Ingen som klaget da kursen ble manipulert opp til 14

5 Likes

Klager du når du tjener penger? :wink: