Eg klager egentlig ikke … Men ingen hater shortere av preklinisk bio mer enn meg! når det er sagt så gjorde jo dette at jeg fikk en grei trade …. Anyways - Husk godtfolk, ikke lenge siden det var full jubel for vi bikket 3-4-5-6 Osv. Zoomer jeg ut 3 Mnd. Så ser porteføljen min helt nydelig ut! Og igjen - fundamentalt har det fra mitt ståsted aldri sett bedre ut!!
Leste meg opp på caset før jeg kjøpte, har lastet opp mer nå under siste par dagers herjinger, luktet ikke kurs under 9 igjen så snart - jeg skjønner virkelig ikke folk som selger med tap etter å ha sittet et kvarter i aksjen, eller kjøper før de vet hva de kjøper. Greit at om det er kursmanipulasjon på gang at folk må staffes i henhold til loven, men man velger jo selv å selge lavt og kjøpe høyt eller?
Tripp-trapp. Veldig tydelig med selgere på starten, for så at ting roer seg i løpet av dagen. Så på igjen dagen etter.
Vanvittig volum, rundt 23% av selskapets aksjer omsatt nå klokken 15.
For meg ser det ut som trading. Store kjøp rundt 6 og når aksjen går opp til rundt 6.3, så tørker kjøpersiden ut og større salg kommer på blokka.
Eller rundt 5% av selskapets aksjer omsatt 5 ganger frem og tilbake.
Shorterne som herjer bingotek på Oslo Børs har som regel truffet klokkerent. Greit å ikke være aksjonær når disse dukker opp på listene.
(Ser da bort fra privatpersoner som shorter på 1 krone
)
Gml pos (2 175 518) - ny pos (2 173 367) = Reduksjon i short på 2151 aksjer.
Den mer markante endringen i prosent kommer av forhøyningen i aksjekapital.
Amatørt av meg som ikke så det. Ble mer opptatt av % nedgang enn faktisk antall aksjer 
Nærmer seg vel et sted som kan anses som et decent kjøp igjen? Med tanke på pipeline og funding.
Kursen synes i disse dager å avgjøres av personer som bryr seg lite om fundamentale forhold slik som pipeline and funding eller hva lignende selskaper har blitt kjøpt for.
Selv tenker jeg at den som ikke satser intet vinner. Skal jeg bli rik på mine gamle dager er det slike aksjer som gjelder selv om jeg har et snitt på rundt 9 må vi være litt tolmodige. Kjøper vel en håndfull til skulle den havne på 4 tallet.
Kan være lurt å satse litt mindre enn det en har råd til å tape. 
Ja helt enig. Gir beng i hva “de” holder på med. Mine aksjer er ikke til salgs (før et bud), og med warrants får kursen bare bli hva den blir til da, jo lavere kurs, jo flere warrants skal brukes.
Det føltes kjempe kult å være rik noen uker, det ga mersmak, håper å få bli med oppover igjen om ikkje så lenge.
To lærdommer som skal rase mer seriøst ;
-
Rødt flagg med så høyt volum utan at det vises igjen i lister ( har vert veldig bekymret for det selv eg kanskje ikkje har klaget mye over det)
-
Det har kanskje virket litt for godt til å være sant at dette bare skulle fortsette, så neste gang ting er for godt til å være sant, så gevinst sikre vertfall litt.
Det sagt, så er det fortsatt meget pene tall, å heldigvis inne så tidlig at det er kun gevinst som blir mindre, inngasbillett og spare penger lever fortsatt meget trygt
Vel, håper det kan komme noe saftige saker igjen da, så er vi på tur igjen
Seriøshausser? Seriøs hausser? Seriøst haussete?
Haha, vært innom shareville en runde? Er jo som light red district for biojunkies i oppgangstider
Mer som mentalsykehus
Er man uheldig å klikker på forum så kommer man dit.