Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Vi diskuterte dette med en eller flere doser i CAR-T sporet med CircVec (selv om det er med LNP som ikke bygger immunitet på samme måte) i går @Bob_le_Plast . Planen til Circio virker det som også er kun en behandling. Fra CEO statement fra dagens rapport:

“LNP-delivered circVec offers a unique therapeutic window in the in vivo cell therapy space. Whereas synthetic mRNA and circRNA approaches only allow for transient expression lasting between 2-10 days, DNA-format circVec expression can achieve up to six months durability in immune cells in vivo on a single dose.”

13 Likes

Jepp, en dosering er gull. Var en liten hjernebrems fra min side der.

Får man bekreftet så stor forskjell i gen-uttrykk presentert som meningsfull klinisk effekt er det særdeles bra. Blir noen måneder til vi er der, men her vil VIP’ene som kommer allerede nå i Q2 være veldig retningsgivende. Tror jeg da :slightly_smiling_face:

18 Likes

Det er desverre sånn at den gjennomsnittlige eieren av aksjen er mindre opptatt av vitenskap og teknologi, men heller av TA, prosenter opp eller ned og andre forhold som gjør at markedspsykologien får herje. Eneste børsnoterte cricRNA selskap, og egentlig beklageligvis så. Med snitt som er lavt og tørt krutt, så kan vi godt ned på 0.60 for min du del. Bare så trist å se at en del spenner bein på seg selv. Noen lurer dere!

3 Likes

Hvis man er opptatt av ta så klarer man å se kursbevegelser gjennom en mindre emosjonell linse er mitt standpunkt.

Pluss at man lærer seg verktøyet til han på den andre banehalvdelen og hans roboter

5 Likes

Ja, det vi har sett siste dager er den mest åpenbare kursmanipulering på aldri så lenge. Noen bruker kjøttvekta for alt det er verd med shorting, roboter, AI og storstilt algoritme-herjing skjult bak massive volum.

Trist, men tydeligvis helt lovlig i følge olje, fisk og eiendomsbørsen OSE.

Edit: er helt enig at oppgangen i -26 er spektakulær, men verktøykassa for kurs-destruksjon er langt mer mangfolding enn ved oppgang, så lenge man har ressurser nok til det…
Dog min enkle og subjektive tanke rundt det.

11 Likes

Jeg setter pris på dine innspill @Savepig. Litt empati for de som kjøpte høyere enn meg og litt for selskapet og teknologien bare, det klarer jeg ikke å unngå

1 Like

Får trøste oss med at i det minste, så kan det forventes flere nyheter frem til sommeren. Spørsmålet er hvordan markedet vil reagere og hvilken pris aksjen står i.

1 Like

Problemet er jo at man mister tilliten til investorene. Hører du EDW? Jeg veit du leser.

1 Like

Gjaldt vel vel så mye på vei opp :joy:

Atter en pump and dump i Circio. As many times before.

Men for dere langsiktige så klarte selskapet å utnytte dette til noe positivt.

Å for de som solgte over kr 10.- well played :1st_place_medal:

2 Likes

Ja det ser temmelig likt ut som turen opp, her er det helt klart proffer penger som styrer og har styrt kursen.
Kanskje det greieste at volumet avtar og aksjen finner seg selv på rette nivå, så landene drives av meldinger fra selskapet.
Sånn som det har vert køyrt nå er ikkje bra fornyelse vertfall

Det blir spennende å se hvilket nivå turen ned skal snu på, kanskje er det perfekt å snu oppover igjen i dag på Fredd’an

2 Likes

Du glemte seriehausser :laughing:

Høres forøvrig ut som en tysk bikkje

1 Like

Dette var ikke en P&D i ordets rette forstand… Eller slik vi - eller hverfall jeg kjenner til. Det har stømmt en liten hær av retails investorer til, som antagelig har blitt utnyttet av noen for å ytterligere øke momentum, også kom de proffe «pirato-gribbene» inn, Emi ble satt, Delvis solgt, også Short!! Men se på hvor vi er nå, full finansiert i flere år, et tonn av potensielle nyheter, Potensielle UP-front avtaler med østen og BP! Sier igjen CAR-T sporet kan eksplodere i trynet på de som sitter short når data begynner å tikke inn! Det gjelder jo forsåvidt også de andre triggerene. I mellomtiden ikkje tenk for mye på aksjekurs … Det var gøyt når vi bikket 10-12 Osv. men se på selskapet nå! Se på det fundamentale! Våren er her! Nyt den! Vår tid skal komme igjen er mitt bett!! God helg :slight_smile:

22 Likes

heilt enig @Dweller ,kan også nevne at Circio er over 10% opp siste mnd

Blir spennande å sjå kva Victor L får til med økt bemanning og fullt kjør på celleterapi feltet.

7 Likes

Joda, vi kan se på det fundamentale. Hva er nå egentlig det ? Lite er foreløpig validert. Selskapet er jo ikke bare pumpet i kroner og ører, men også i forventninger basert på benchmarks (Orna/Orbital) som kan være milevis unna annen sunn realitetsorientering. Joda, har fortsatt aksjer, men nå må lista over samarbeid uten realøkonomisk innhold snart ta slutt.

Mange eiere fortsatt hos Nordnet.

3 Likes

Dette var en helt klassisk pump, at retails hopper på kommer vel av at den toppet listen på nordnet dag etter dag. Word spreads. Perfekt storm.

Pirato gribbene har i det minste fått tøylet galskapen. Det vises jo helt klart at det ikke er noe som helst tyngde bak kjøpene i markedet når badeshortsen får herje kursen ned 60% fra topp uten motstand.

Algoene var plutselig ikke så interessert i å krangle med en annen algo som ville andre veien. Det er jo slik døm liker å holde på, alene :blush:

1 Like

Men de beholder muligheten for flere doser og fremhver dette som et konkurransefortrinn i siste oppdaterte selskapspresentasjon:

8 Likes

Om Car-T (blant mye annet)

In vivo site-specific engineering to reprogram T cells

1 Like

Trudde det skulle bli som i går, men her er vi med 21mill omsatt og aksjen holder seg over intradag.

Og auksjon på tur opp. Ikke lett å bli klok her.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like