Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Men hva kan egentlig den fremtidige verdien av Circio være, hvis det skulle bli solgt i løpet av sent 2026 eller tidlig 2027?

Det var vell noen Amerikanske selskap som var sammenliknbare som ble solgt for 1,5 milliarder og 2,1milliarder dollar.
Da setter jeg opp følgende regnestykke:
1,5*9,5= 14 250 000 000NOK
238054835aksjer nå + 67680945warrants = 305 735 780 aksjer
14 250 000 000 / 305 735 780 = 46,6 NOK per aksje.

Men hvis Circio sin platformsteknologi viser så være vesentlig bedre og game changing, hvem vet…

6 Likes

Dette vet vi foreløpig ikke 100% sikkert, men om noen måneder er vi nærmere svaret.
I mellomtiden kan man enten spille ren lotto, “go with the flow”, eller man kan forsøke å sette seg inn i tilgjengelige data for å gjøre seg opp en mening om teknologien. Dette gjelder både Circio og Zelluna.

2 Likes
5 Likes

ser at ‘Birgitte’ er med oss - savner gode innlegg B, som sammen med noen få andre her inne beriket tråden - hvorfor såååå langsint ?

11 Likes

Noen som trykket feil eller har panikk med å få dekket inn? :grinning:

Dette er krutt… Veldig godt oppsummert av Analyst Group.

6 Likes

Blir spennende og se hva de kommer frem til…
We will return with an updated equity research report of Circio

3 Likes

Algoritmene jager kronestykker nå :sweat_smile:

Kvalmt å se på robotene jobber.

2 Likes

Man kan fort bli svimmel av å sitte og følge med fra time til time her.
Sirkuset :circus_tent: kan fortsette i flere uker. Men fordi selskapet er finansiert :moneybag: spiller det liten rolle. Det som teller er dataene som kommer :dna:.

6 Likes

Man skal være litt varsom her: Så lenge ikke kursen closer over 8 idag, så er den fremdeles i den korte nedtrenden fra ATH (jeg kaller forrige topp ATH i denne aksjen for alle praktiske formål)

Fredagsclose over kurs 5 ville være positivt

2 Likes

I en podcast nevner wicklund at istedefor at en pasient med øyesykdom må sette en sprøyte en gang i måneden så kan de komme innom hvert 10 år. Radium.

4 Likes

Blir spennende å se short tall til mandag

1 Like

Men seriøst! Hvor lenge skal Finanstilsynet/Oslo børs se på denne kursmanipulasjonen som foregår her….det er helt utrolig! :exploding_head:

3 Likes

Men er det egentlig et problem? Hva med å utnytte svingninger til sin fordel; trade, og la lange aksjer ligge i skuffen til de avlesningspunktene man selv har lagt til grunn for eget eierskap er nådd?

Dette er børs; det er verken transparent eller effisicent til en hver tid; det er masse psykologi, gambling og agendaer. Hate the game, not the player.
LIker man ikke spillet er fond tingen :wink:

3 Likes

Stort sett enig, men dette er jo det vakreste gamet in town.

1 Like

MEN er det lov??? Skjønner at det er en drøm for dere som trader! :wink:

3 Likes

Multi-billion dollar acquisitions highlight the pre-clinical value of circular RNA

https://biostock.se/en/2026/04/miljardforvarv-belyser-det-prekliniska-vardet-av-circrna/

9 Likes

Så poenget her er jo ganske rett frem! – dette er ikke et binært case. circRNA prises mer som plattform enn enkeltprosjekt, altså flere “Flere skudd på mål”!

Det virker også ganske tydelig at markedet er i ferd med å flytte seg litt. Preklinisk er ikke automatisk lav verdi lenger hvis du har en teknologi som skiller seg ut. Noe jeg vil påstå på det sterkeste at Circio har!!

Og kanskje viktigst: Big Pharma kjøper ikke bare kandidater – de kjøper teknologi for å future-proof pipelines. 100% i trå med min og manges oppfatning av casen! Så når jeg sitter med en følelse av at vi blir kjøpt opp ila. Neste år, så hadde hvertfall ikke jeg blitt overrasket hvis det hadde kommet tidligere. Kun semi-kvalifisert synsing fra meg det!

12 Likes