Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Om noen skap følge reglene må det vel være de som moderere reglene. Er ikke ai mot reglene?

Bruk av AI/KI

Vennligst ikke spam trådene med lange utsnitt fra ChatGPT og lignende verktøy. Korte utdrag er greit.

Det jeg har sagt: Det at en partner har feasibility study og tar det videre og funder noe in vivo er en klar indikasjon på at forskningen er relevant, samme med session på konferanse.

Men begge deler har vi sett mange ganger før. Rett og slett ikke noe særlig interessant eller oppsiktsvekkende.

5 Likes

Kanskje med unntak av at studiet er brain/CNS (bekreftet i intervju med EDW desember/januar). In Vivo med gode data innen dette terapeutiske området slår inn en av de største låvedørene innen AAV-genterapi.

4 Likes

Her må jeg si meg helt enig. Det er ingen forpliktelser og ingen kompensasjon. For Big Pharma er dette ren rutine og det går ørten på dusinet av tilsvarende avtaler hvor BP tester ut uten forpliktelser. Dette er mindre en vekslepenger for BP - sålangt.

Selvfølgelig positivt at man tar neste steg, men ikke noe oppsiktsvekkende eller validerende av teknologien. Det er data som er avgjørende.

3 Likes

Ja, men så må man spørre hvor mye energi man skal bruke på å slå inn vidåpne låvedører for å fortelle…ingenting?

I opprinnelig børsmelding fra nov-25 står alt om forpliktelser mm, samt at dette BP bruker pantepengene fra julebordet til å betale gildet.
Selskapet har altså vært åpen om alt dette fra dag1.

Det er ingen som har påstått at gårdagens melding beviser noe som helst, validering, PoC osv.
Det brukes likevel mye energi fra enkelte til understreke dette.
Circio har også påpekt at data fra samarbeidet skal publiseres i Q4 - 26.

En terminering av dette samarbeidet hadde helt sikkert blitt mottatt negativt av markedet.
At samarbeidet bekreftes videreført til in vivo er forsåvidt ingen overraskelse (in vitro er enkelt).
Og sånn sett er det ingen “non-event” da dette bekrefter at man har laget et fundament for videre progresjon/arbeide.

12 Likes

Forsåvidt enig - jeg brukte ekstremt lite energi på det egentlig hvis det er noen trøst. Er diskusjonsforum, da bir det noen ganger slik. Er nok av innlegg over her som forteller hvor stort og positivt dette er, så…

Best å dra de håpefulle ned på jorda igjen, ja. :grinning_face_with_smiling_eyes:

IMO er meldingen en nådd milepæl på veien til en eventuell suksess. Den måtte nås og med små bekreftelser på veien blir det god stemning i menigheten. Ingen grunn til fest ennå altså.

Har jeg også lurt på, mange ganger her. De som er så ivrige, og bruker så mye tid på å “advare” om alle mulige “farer” - det tror jeg påvirker få her, de burde bruke kruttet på andre fora, som gjerne omtales nedsettende, for å advare alle uvitende der. Hvorfor mange gidder bruke masse itd her for å “advare”, det er vanskelig å forstå. Ok hvis man har tapt noen kroner på andre bioteks, da skal f… meng ingen andre tjene noe på andre heller, eller huh?!

8 Likes

Må si jeg aldri har skjønt dette med at man ikke tåler negative innlegg eller “advarsler”.

For min del er jeg sjeleglad når noen kommer med advarende innlegg. Det setter kontektst og kan være veldig lærende - gitt man er åpen for det da. Generelt sett kunne veldig mange her inne spart enorme summer ved å ta “advarsler” mer på alvor for akkurat denne sektoren.

Et ekkokammer gir ikke noe godt diskusjonsfora.

Ellers enig i akkurat dette:
“det tror jeg påvirker få her”

11 Likes

100%. Finnes ikke noe viktigere enn å tenke potensielle fallgruver.

6 Likes

Har fremdeles 100tusen aksjer ,Har trua fremdeles :+1::+1:

4 Likes

Diskusjonen var bra i dag. For min del etterlyses det bare litt mer enn generelle sektoradvarsle, kanskje basert på egne erfaringer i selskaper som ikke har hatt livets rett.

Når det gjelder CRNA er jeg meget positiv. Med rette og bekymringer rundt økonomi og eierstruktur har jeg definitivt hatt. Nå ikke like mye.

3 Likes