Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Så du mener 9 er støtte og nå skal den gå oppover? Lukket gapet i hvertfall

Hadde kanskje tenkt meg en annen utvikling i dag eg da :thinking:

1 Like

Tror han mener at støtten på 9 må holdes om det skal gå videre opp TA messig, helst bryte opp over 9,8 før det ser mer bullish ut.

2 Likes

Jepp. Det er heller ikke spesielt bearish om 9 ikke holder i denne omgang men er sikkert en del som blir skuffet og bare sikrer gevinst nå hvis det skulle skje.

Helt normalt. Endast circVec 2.1. De kommer troligen få betydligt högre med circVec 4.0. Om det följer samma mönster och utveckling som hjärta och öga.

Jeg synes faktisk dette var noe av det mer fornuftige du har skrevet. Det synes tydeligvis flere enn jeg. Faktisk solgte jeg halvparten av mine warrants på fredag, da jeg ventet en negativ reaksjon på abstraktene som brakte lite nytt. Det var vel en del som ble skuffet.

Hvordan går det ann å bli skuffet når det var meldt av CEO at det ikke blir nevneverdige news på abstrakt release :sweat_smile:

3 Likes

Det er neppe alle som har fått med seg det. Det er vel 15 000 aksjonærer bare i Nordnet.

1 Like

Hva skal til for at noe skal bli oppfattet som noe i nærheten av negativt og kursbremsende på denne tråden? :grinning:

Mener du jeg er for positiv eller? :sweat_smile:

Neida, din kommentar er helt riktig. Min kommentar var generellt ment, med litt humor.

1 Like

Trykk på denne knappen. :stuck_out_tongue:

image

Blir vel ikke oppfattet som kursbremsende, men sikkert veldig negativ :stuck_out_tongue:

1 Like

Ingen (synlig) shortendring siden torsdag 23. april.
… da shorten økte siste gang og kursen rykket ned og satte siste dypere bunn.

Skulle gjerne hatt en saftig melding fra selskapet nå, og brudd opp gjennom 10 :shorts: :fire:
Men har det også gjerne til gode til 28. mai.

3 Likes

Siden anførselen i registeret har et døgn forsinkelse, er sist endring i praksis fra onsdag i forrige uke - altså dagen før nevnte dypere bunn.

Ref. brudd gjennom 10 - neppe sannsynlig frem til VWAP for tegningsrettene er satt. Det er mer enn nok aksjer tilgjengelig til å kontrollere kursen med for å holde VWAP nede.

It is the positions that exist at 23:59, that should be reported the next day before 15:30 CET the succeeding trading day. Due to processing and verification time on our side, we strongly suggest that you report minimum one hour prior to this.

Positions reported that are larger than or equal to 0.5% are made public at 15:30 CET the trading day after the transaction.

Posisjonsdato 27. april ble publisert 28. april 15:30.

Nettopp.
Hvis torsdag = the trading day after the transaction, er onsdag = the day of the transaction.

Det samme står det her:

Med andre ord, hvis du er short over 0,5% kl. 2359 må du rapportere dette senest én time før kl. 1530 CET påfølgende dag.

I dag, 28. april 15:30, ble det publisert posisjoner med “posisjonsdato” i går 27. april.

Hvorfor blir man bedt om å sende inn en time før 15:30 hvis det ikke skal publiseres før dagen etter dette?

Så spørsmålet er om posisjonsdato er rapporteringsdato eller dato for posisjon 23;59.

Som nevnt over, ref. ditt eget engelske sitat fra det jeg regner med er Finanstilsynet: Hvis du er short over 0,5% kl. 2359 må du rapportere dette senest én time før kl. 1530 CET påfølgende dag.

Er du enig at det er det det står i din egen sitering?

Det er riktig. Så publiseres data 15:30. Er det da data som ble sendt inn 25 timer før, eller 1 time før?

Hvis du leser ditt eget spørsmål igjen, så vil du nok se at posisjonsdato = dato for posisjon.

Og endring i posisjon skal rapporteres inn senest en time før 1530 CET påfølgende handelsdag etter posisjonsendringen.