Jeg mener det er meningsløst å slutte fra det mulige faktum at 95% av alle biotekselskaper feiler til at et spesifikt selskap kommer til å feile. Sunn fornuft tilsier at risikoen for å feile varierer sterkt fordi det varierer så sterkt hva de forsøker å gjøre. Ifølge en meget interessant artikkel i siste nr. av ILLUSTRERT VITENSKAP blir 90% av alle legemidler som prøves ut på forsøksdyr forkastet etterutprøvning på mennesker. Forsøklsdyr kan erstattes avsåkalte organoider som forskerne dyrker i laboratoriet. De er små organmodeller som består av celler fra en bestemt person. Dette gjør det mulig å undersøke hvilken medisin som fungerer best for den enkelte person.
Nå er ikke Circio et bestemt legemiddel men en helt ny behandlingsmetode.
mRNA var vel grunnlaget for vaksiner mot Covid19 ? Der forsavinner effekten raskt i løpet av noen måneder. Kanskje sirkulær RNA ville ha mer langvarig effekt og dermed være overlegen?
Ja, nettop det som er et av gjennombruddene som beskrives i mye av Circio’s allerede publiserte materiale, og en av hovedgrunnene til at aksjen har steget som den har gjort.
Skal man være enda mer konkret så kan man si at circVec/Circio er en ny, generell plattform for genterapi. På samme måte som mRNA er det.
Og siden circRNA i all hovedsak vil sammenlignes med mRNA, så er potensialet som minimum at circRNA er bedre enn mRNA.
Det som bør med i ligningen er at circRNA vil kunne ha et langt bredere nedslagsfelt, da primært fordi mRNA har så kort virketid.
Og så må man ta med det nydelige faktum at Circio er det eneste selskapet innen RNA-feltet som lager circRNA som DNA (CircVec) og lar cellen in vivo gjøre jobben med å lage det som RNA.
Mye kjappere og mye billigere.
Det du skriver er en grunn til at jeg mener det ikke uten videre er veldig relevant at 95% av bioteknologiselskaper feiler.
Hvad er det du poster? Den rigtige er jo her?
Screenshot fra bildene de har lagt ut her med poster i bakgrunn…
Ja det er jeg med på. Men det ser weird ud.
Den rigtige er jo tilgængelig
Ja jeg visste ikke at de har lagt den ut, hvor fant du den?
Spurgte bare Erik. 
Da sletter jeg min, takk for at du deler 
For et bullish intervju.
Ja, dette ser ganske lovende ut. Til forskjell fra PciB som nå er død og begravet . Akkurat slik jeg hevdet det ville bli i årevis
Selv om jeg har egentlig sluttet med aksjer skel jeg kjøpe meg en Pensjonistpost 
EDW er biotek sitt svar på Steve Jobs. I samtaler med flere angående avtaler og samarbeid allerede. Han var på hugget i intervjuet her må jeg si
Er strengt tatt ikke uenig med deg her.
Jeg mener det er helt ulike kriterier i spill, så en sammenligning med klassiske, spesialiserte nisje-selskap passer ikke.
Litt som å sammenligne druer med ananas…
Warrants under en krone ser svært attratkive ut nå, både som videre inngang og hedge.
Han er på jobb kan du si. Sparer ikke på noe. Vanskelig å bli negativ av å høre sånne intervjuer med wicklund. Skeptikeren i meg sier at jeg ikke bør høre på noe som kan virke hausende fra en biotec ceo, men men. De har pengene til å gå hele veien. Så man slipper den emisjons faren på mange år. Så min enkle strategi blir å holde de aksjene jeg har helt ut å se hvordan caset utspiller seg. Spent på hva som kommer ut av denne konferansen. Forrige år landet de cns avtalen på bakgrunn av asgct.