Warrents pris stuper i dag, det sier alt.
Har safet meg til å både tåle at aksjekursen får en dupp under strike price, men også dersom det skulle komme noe nyheter etter at vinduet for trading av warrants er over i juni. Blir deilig å bli ferdig med denne suppa 
Synes warrants følger hovedaksjen mtp pris
Interessant at en PR-direktør allerede kan vite hvor bra dette kommer til å translatere til medisin i mennesker allerede årevis før teknologien går til klinikken
Les: useriøs haussing som man også kaller det
Synlig short
økt med ca 200 000 aksjer på fredag.
Har algoritmene forutsett fallet i dag?
Det ville vært interessant å vite om den shorten ble satt kun basert på ren teknisk analyse eller om de har tatt hensyn til informasjon om møtet i Boston. I utgangspunktet tror vi vel at disse baserer seg på ren teknisk analyse, noe som vil være i samsvar med følgende som vi kunne observere forrige uke:
Hva gjør de med den nye HS-formasjonen som nå kan tegne seg med halslinje på 10?
Den vil peke til rett under 8. Den er teknisk interessant fordi dette sammenfaller med støttenivå på 8 og SMA50 1D som også ligger på samme sted. Dagens fall er ingen krise, og et evt. midlertidig fall til 8 blank vil heller ikke være en krise. @Savepig :

hva mener du her Savepig? er du seriøs?
Selskapet driver på med mus. Ingen kan si hva som “kommer til å skje” i fremtiden, minst av alle en PR-dude.
Derimot finnes det hypoteser og håp om hva man kan bevise med fremtidig forskning.
Fagfolk vs en nettkriger som deg mener du?
Apropos risiko i aksjer vs warrants.
1 aksje falt med 1,15 kroner i dag, mens 1 warrant falt med 0,10 kroner i dag.
Og dette er vel garantert en aktør som sitter med minst 4,3 millioner warrants og vil tegne for disse for å dekke shorten 
Hvorfor skal de ha bare en måneds horisont på shorten?
Hvis de shorter på teorien om at også Circio vil få seg en smell etter 1600 % oppgang er vel deltakelse i emisjon lite attraktivt? Hva er oppsiden i det?
Da har man vel lite overbevisning i strategien sin 
Hvilken kategori setter du deg selv i da?
Nå baisser du om noe du ikke har den minste kunnskap om.
Igjen.
har vanskelig for å skjønne din agenda/korstog mot Circio,du burde kjøpt på ei krone;)
Det virker på meg som også at markedet begynner å forstå at circRNA kan bli en sentral del av neste generasjon genterapi. Hvis circVec faktisk muliggjer betydelig dose-reduksjon uten å miste effekten, ja da adresserer teknologien eit av det største problema innen AAV-baserte behandlinger i dag: toksisitet ved høge doser.
samt peiker data mot noko enda viktigere: redusert cellulært stress og mindre lever-offtargeting. Det er akkurat slike sikkerhetsforbedringer Big Pharma leiter etter når nye plattformteknologier skal sjekkast ut(kjøpast opp)
Circio er sjølvsagt fortsatt i tidlig fase og risikoen i biotech er alltid høg. Men etter ASGCT fremstår selskapet som betydelig mer synlig internasjonalt – og med en teknologi som ser stadig vanskeligere ut å ignorere.Så er det sjølvsagt rom for at @Savepig må få ha si meining om dette, på lik linje med oss som har tru på teknologien å selskapet.
Ein ting er iallefall sikkert det er spennende måneder i vente.Eg gler meg også til VWAP perioden er over
Det mange her glemmer med warrants her er at det er et betydelig større volum småsparere inne i aksjen enn i warrants. Derfor aksjekursen har flydd såpass i forhold til warrants. Det er relativt lavt volum på warrants også, og den følger aksjekurs heller enn forventet verdi ved låst VWAP. Ting endres nok når VWAP er låst, jeg forventer a warrants vil forbli godt underpriset til da, og kan dermed fungere som en billig inngang for evt store aktører uten å dukke opp på lister. Jeg ser warrants priset under 1kr som god inngang i Juni for nye aksjer og sitter nå med mer warrants enn aksjer i kroner og øre. Blir heller ikke overrasket om det blir en ok arbitrasjemulighet i warrants innen 3 Juni også.
Jeg tror at det er sunt at i en tråd der alle sitter balls deep lastet til randen med både aksjer og warrants er det greit at noen nevner at hva slags input som kommer fra betalte PR-rådgivere skal man stort sett bare se fullstendig bort fra.
Tja, innholdet bar preg av å disse ned selskapet - som du jevnt over gjør ser vi.