Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Klarer ikke finne ett eksempel på det du antyder her. Kanskje det heller bare er sånn at noen har ett litt mer nøkternt syn på ting istedenfor alle haussere?

2 Likes

Stort sett får jeg masse likes når jeg poster charts som bare går oppover, og masse tyn når jeg skriver at de baler med musedata

Opptrenden lever i beste velgående forøvrig. Trader helt eksemplarisk

Om man skulle skrive noe som ikke var så bullish der ser man at acc/dist peker litt nedover og rsi antyder et lower high. Men det kan fint snu oppover igjen.

7 Likes

Grisen er en nettkriger som du kaller det med nøyaktig 10år lenger tid på detta forumet, som har vært konsentrert rundt biotek I ganske mange av de.

Er ikke stupid shit the pigster “spyr ut”… just sayin.

Btw, CEO for restene som fulgte med over i CRNA ER nå CEO i Oncoinvent, etter en stint i Arxx therapautiks, som ble Calluna.

Brukere på forumet her har fått kjenne historikkens spark midt i ballene mer enn en gang. Slikt lærer man av, til slutt.

7 Likes

Vi vet jo at vår svinaktig :pig: gode venns agenda blant annet er “å være motstemme”:

Så selv om kontoen er lastet med CRNA-godsaker :dna: så lot jeg meg ikke provosere så voldsomt av den grisete :pig: kommentaren.

Det er ikke oppsiktsvekkende eller veldig misledende påstander PR-mannen kommer med. Han har vel stort sett bare gjengitt noen markedsføringsfraser og linket til Circios nettside.

Det som kunne vært mer interessant for lesere av denne tråden var om man hadde undersøkt nærmere og kommentert følgende som PR-mannen skriver: “presented new #data on the circVec”. Hva var det som var “nye data”? Nytt i forhold til det som ble presentert på et møte i fjor, eller nytt som Circio ikke har vist tidligere?

1 Like

trader som et svin tenker jeg, positiv når inne, negativ når ute.

Det er noen få her inne som går i dybden på nyheter og teknologi.

God PR for CAR-T i VG i kveld. (mot kreft).

5 Likes

Jeg tror det er disse uthevede detaljene Savepig forsøker å presisere.
Det er heller ikke veldig mye research man skal gjøre for å finne tusenvis av exempler på selskaper som har hatt teknologi og kjemi på et laboratorie som har vist enormt lovende resultater i dyreforsøk, som har falt i en eller annen grøft enten medisinsk, regulatorisk eller økonomisk grav seinere i løpet.

Alle håper jo det skal funke, for både aksjonærene og pasientenes del. Men å skyte på alle som mener noe annet enn at det bare finnes blå skyer kan bli en dyrkjøpt lærdom.
Hilsen 1,5årslønn med i vasken etter 8år som biotech investor :rocket:

3 Likes

En oppdatering av tabellen fra i går.

Et tillegg er at tegningskursen også er vist i grafen. Dette illustrerer problemet med den “unødvendige” kurstoppen (blå) i forrige uke (som var del av VWAP-perioden):
Tegningskursen (grå) blir høy i forhold til aksjekursen om kursen faller i forbindelse med emisjonen. Den høye tegningskursen fører da også til at warrants mister “verdi”.
Den toppen har kun tjent tradere. Man kan gå så langt som til å hevde at til og med shorten har gjort mer nytte for selskapet enn haussingen av kursen forrige uke.

7 Likes
10 Likes

Tidspunkt i videolink? Som omhandler circio

Ca 40 min

Oi, på 40:33 snakker han om tråden her!

https://www.youtube.com/live/eWmHhR5fRAI?si=0vyIDAq-b2zuFY5K&t=2433

Og så nevner de denne:

3 Likes

Så om kursen faller ned mot 8,5 i løpet av uka på ikke alt for høyt volum vil warrants være verdiløse på mandag, med unntak av tidsverdi

Grunn til at jeg pirker på en viss sparegris er at Circio og andre selskap innen circRNA ikke er sammenlignbar med biotecs som lager spesifikk presisjonsmedisin mot helt spesifikke indikasjoner/sykdommer.

CircRNA - selskapene sin reelle verdi ligger i å designe RNA-konstrukt som ikke har alle begrensingene til lineært mRNA samtidig som de gir et høyere og i tid lengere uttrykk av protein.

Hvilket protein er faktisk ikke spesielt interessant/viktig på nåværende tidspunkt.

DNA=>mRNA=>Protein uttrykkes tilnærmet identisk i mus og menneske (strengt tatt over hele fjøla av det vi kaller liv, virus inkludert).
Og “syntetisk” mRNA utrykkes like godt i mus som i menneske.

Og alle selskap innen circRNA viser at deres produkt utklasser mRNA.
Hvilket ikke er spesielt overraskende da mRNA strengt tatt er et elendig konsept/produkt, fordi de skal brytes raskt ned i cellen etter noen runder med protein-produksjon.

Så det ville vært en sensasjon uten like hvis det skulle vise seg at circRNA kun fungerer i mus, men ikke i menneske.

CircRNA er identisk med mRNA på alle nivå bortsett fra å være en lukket sirkel. Alle selskap som jobber med dette har vist at de får celler, mus og fandens oldemor til å lage det proteinet de jobber med.

Det er derfor kun fordummende å repetere budskapet om at “det bare er mus”.

Får de celler in vitro og in vivo til å lage protein, så kommer det til å fungere på mennesker også.
Det er når man kommer dit det blir interessant, for det viktigste spørsmålet da er om cellen kan bruke et nytt, friskt gen og kompensere for et defekt, sykdomsfremmkallende gen.

24 Likes

This study (In Vitro) validated the feasibility of the circRNA-electroporation strategy in CAR-T cell therapy and offered a potentially effective approach for treating SCLC (Lungekreft), highlighting the potential of circRNA-based technologies in advancing cell therapies.

For circvec i “T-Cell delivery In Vitro PoC” ? Kanskje vi kan se noe lignende- vi fikk non-viral engineered T-celler til å fungere mot tumorcelleri et lukket In Vitro system,

Studien er videre fulgt opp i In Vivo studie

2 Likes

:man_supervillain: :policeman:

Da er skurken enda mer synlig

Det er et stykke til målstreken, så det er rom for mye krumspring og volatilitet. Det blir interessant å følge med på hva som skjer med både kurs og volum for warrants.

Et interessant poeng vi har vært inne på er at de som solgte alle aksjene og gikk all inn i warrants likevel vil kunne gå i pluss i juni om kursen presses langt ned, ved å handle på børs istedenfor å handle med warrants.
Det som ikke er like bra er at selskapet kan gå glipp av mye penger om det skjer.

Men som man ser på den lengre trenden for aksjen så tåler den fint en del volatilitet. En dipp ned til støtten på 8 blank om panikken griper om seg på nordnet nå er ikke et problem. Det vil kunne bidra til å bremse VWAP og dermed være bra for warrants og selskap på sikt.

2 Likes

Er det da her den egentlige risikoen ligger? At det er mange andre selskaper med tilsvarende teknologi man konkurrerer med?

2 Likes

Hvis du tar laveste volum hittil på 8,2 mill aksjer avrundet til 8,0 mill og legger inn 8,50 som daglig VWAP resten av perioden blir likevel snitt VWAP 10,007 og innløsningskursen 8,005. Finnes selvfølgelig 1.000-vis av scenarier. Men tror man på at aksjen skal ned til 8,50 er det vel uansett smart å selge aksjer nå så fort som mulig, anbefaler du det ???

2 Likes

Men om vi får et kraftig fall så er det vel sannsynlig at det blir volatilitet med høyere volum?
Vi trenger volum for å kompensere for de høye volumene forrige uke, om vi skal få ned tegningskursen.

2 Likes