Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Det har jeg ikke kompetanse til å uttale meg om, men forutsatt at Neoregen er med i denne studien ? så synes det for min del litt rart at det er In Vitro vi venter på. Dette basert på at selskapet allerede viste proteinuttrykk “more than 12 weeks” i milt på ASGCT i 2025, +6 måneder i februar 2026, og Circio/Neoregen meldte In Vivo medio 2025. Men det finnes sikkert enkle og gode forklaringer på dette. Også.

1 Like

Hvis du mener at Circio har vist “proteinuttrykk”, så er vel forklaringen at dette ikke er CAR-T, men et annet protein. Antakelig luciferase.
image

1 Like

Godt, faktabasert innlegg. Kudos!

1 Like

Mye bransjefolk inne og liker og deler , det er tydeligvis mer enn bare medlemmer på Tekinvsetor som lar seg begeistre av progresjonen her

2 Likes

Det kan du nok ha rett i. Jeg stusser bare over rekkefølgen/tidslinjen. Dog under forutsetning om at Neoregen/NICT er med i ligninga. Men som jeg viste til over her et sted, så finnes det noen eksempler på In Vitro CAR-T studier som kan vise til terapeutisk effekt. EDW bekreftet vel også på radforsk at “den enkleste veien” i preklimiske studier er solide tumorer.

1 Like

Her lurer jeg på om du blander flere begreper.
CAR-T har teraputisk effekt in vivo, men er basert på ex vivo / in vitro transformasjon av celler.
Det ville vært rart om EDW mente det var lett å få dette (CAR-T) til mot solide tumorer. Kan du sjekke kilden igjen?

Edit: Ja, B-celledrevet blodkreft gir mening.

Edit2: Når det gjelder poenget med min bekymring rundt at “ting tar tid”, så er det verdt å merke seg tidslinjen i forsøkene. Det tar tid å oppnå proteinuttrykk, og for å vite at man får riktig dose over tid (som problematisert av andre her) må man følge utviklingen over mange måneder. Så må dette i tillegg ses i lys av justeringer av promotere etc.
Derfor er det viktig at selskapet skal få maks innhenting av tilleggsfinansiering i juni, og kortsiktig boosting av høy VWAP/tegningskurs er ikke svaret på det.

2 Likes

Tok det på egen hukommelse. Gikk tilbake til episoden fra 18. mars. Må rette meg selv. På spørsmål om søket etter partner innen In Vivo LNP CAR-T sporet…“det åpenbare stedet å begynne…”…B-celle drevne blodkreft…"

Etter ca 45 minutter.

1 Like

Det er vel her (februar 2026) jeg mister tråden (også når jeg ser tilbake til hva som er meldt fra Neoregen), når seskapet nå melder “T-Cell delivery In Vitro PoC”

1 Like

Takk for et solid og lærerikt innlegg! :slight_smile:

2 Likes

Er ikke den enkleste forklaringen at CAR-T-sporet ikke benytter circVec-NICT men circVec-LNP?

Men det er litt rart vi ikke har hørt mer om NICT/Neoregen, og ikke minst at det ikke fremkommer tydelig informasjon om det på dagens pipeline. Man kan lure på om dette samarbeidet er lagt på is eller ikke har ført frem, og at man har latt være å melde det for ikke å skape negativitet.

Alternativt bekrefter det nettopp at ting kan ta tid, da de meldte om in vivo samarbeid i juni 2025.

1 Like

Dette er fra Cell & Gene Meeting on the Med i Roma 28-30. april.

3 Likes

Warrants holder brukbart stand, men ser ut til å ville teste SMA50 1D nå.

Edit: Det holdt. Kan ha vært en person med 150 000 som ville ut, som så dro med seg litt til.

1 Like

Kan være circvec+LNP, circvec+NICT+LNP, eller noe annet. Ikke godt å vite.

Det er nok LNP. NICT og LNP har jeg ikke hørt at er aktuelt å blande.

1 Like

CEO i Neoregen oktober 2025. circvec+NICT+LNP Lanfa (Abiotech)=next generation LNP

OK, så de tester å sette NICT inn i LNP?
Men det er ikke nevnt i forbindelse med circVec og CAR-T?

Nei. Verken Circio eller Abiotech har bekreftet dette utsagnet (intervju i Koreansk resse) fra CEO i Noregen. Det var i det samme intervjuet han også sier at størrelsen på circvec-DNA (og proteinuttrykket) har vært et problem som de til slutt klarte å løse,

1 Like

Var dette intervjuet i forb. med meldingen i 2025, eller i 2026?

Meldingen om Neoregen In Vivo var 30. juni 2025. Intervjuet jeg viser til er datert tidlig oktober 2025.

2 Likes

NeoRegenBiotech selskapets introduksjon (engelsk)

1 Like