Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Shorten er dekket Details - Short Sale Register

Dekket i disse også i sverige, sektor dekning? Qube stänger blankningspositioner i Invisio, Camurus och Bonesupport | Placera.se

Thor medical også, Details - Short Sale Register

6 Likes

Skulle hatt litt mer info om den teknologien. Det jeg har funnet så langt er at det er peptider som binder både fett og vann, og derfor kan hjelpe vannløselige stoffer inn i celler.

Så forstår jeg det slik i videoen at det brukes på kosmetikk for penetrasjon til hudceller. Om det er laget for å appliseres på hud så kreves det jo ikke noen spesifisitet. Skal det da appliseres lokalt i ulike organer med injeksjon? I kreftsvulster? Går det rett i endotelet i blodårene om man får det i blodet?

1 Like

Det hadde vi vel ikke ventet. De kjøpte flere millioner under fallet i går. (Men vi vet bare at de er under 1.2 millioner).

Det ser da ikke ut som de shorter selskapsspesifikt (utover at de shorter på teknisk analyse). Noe vi jo hadde antakelser om.

Hadde egentlig håpet å ha dem til gode til det hadde kommet kursdrivende nyheter.

Da får vi heller finne frem kortbuksene når varmen kommer til østlandet til helgen :sun_with_face: :thermometer:

1 Like

Uvanlig at de dekker i flere biotechs samtidig :thinking: Gøtt å få de vekk uansett!

1 Like

Ble vel eksakt som forventet. At shorten var en ikke-sak.

2 Likes

Ble ikke noe squeeze heller. Fikk dekket under normale svingninger. Bra for de.

Men som leder i selskapet, så ville jeg ha undrer på hvorfor vi ikke allerede dekket på 6-tallet :joy:

Med dagsvolum på 12 mill og kraftig salgspress så var det vel et egnet tidspunkt.

Men det ligger kanskje noe mer bak siden de tok flere selskaper samtidig. De kunne tjent på å vente med Thor til i dag.
Det er noe pussig for Thor: Dagsvolumet i går var 1.4 mill og de har dekket inn short på 2.9 mill? Det er ikke kjøpt over børs?

Aksjonærlistene skal vel gi en ide om hvem som ga dem aksjer i går.

Synes det var merkelig … skulle nesten tro de kikket i macro kulen siden de tok ut alle posisjoner samtidig … hva ellers ?

Dette kan nok andre forklare mye bedre, men i CAR-T sammenheng så kan en forestille seg at circvec+NICT er pakket sammen i LNP. Funksjonen til NICT kan tenkes å være å få bedre intracellulær levering/opptak av DNA.

Kan vel nå si at short ikke hadde så mye å si på kursen?

Det avhenger av hvordan det handles.
Hvis det fordeles jevnt over tid kan de lure seg inn og ut.
Hvis det porsjoneres et større volum i tilknytning til et teknisk nivå kan de provsere frem et indikatorutslag og/eller utløse stop loss.
Om man er på rett sted til rett tid kan man kombinere disse når mulighetene byr seg.

Du ser i chartene at det kan gå noen få hundre tusen som krysser f.eks. SMA50. Deretter kan det rase ut et par millioner.

15 Likes

Nå er dette etter stengetid, så det er høyere spread enn i åpningstiden, men det gir et ikke så galt bilde av Warrant-markedet:

“Det er godt med warrants å få tak i, med potensiell arbitrasje, men det er ikke panikk blant selgerene.”

(Den stengte i dag på 0.56 (+1.63%) upåfallende volum og SMA50 1D på 0.507)

image

Pst, darkpool

1 Like

Det ser ikke ut som Qube forventer noe fall når de store gutta veksler inn sine warrants Det er det vel heller ikke grunn til.Da disse har muskler til å holde kursen stabil etterpå. Kanskje litt opp til og med

De har dekket i mange i går, ingen selskap spesifikk grunn.

Er nok noe i det, men det er jo en smal sak å ha en konto utenfor ASK for de som vil handle warrants.

Jeg har det jeg kan forsvare på ASK, men har kjøpt noen warrants utenfor som jeg planlegger å løse inn, avhengig av prisen selvfølgelig. Lønner det seg ikke tar jeg pengene over på ASK og kjøper meg opp litt der i påvente av nyheter. Dersom det lønner seg så selger jeg kanskje etterpå utenfor ASK og fører penger over for kjøp inne på ASK.

Hadde tenkt å CRNA gå etter at jeg ikke kjøpte litt i februar og kursen gikk til 14kr+ og fordi jeg brente meg kraftig på Softox etpar år tilbake, men gitt utsiktene tross usikkerheten omkring biotek så har jeg kjøpt litt bare dersom man skulle se et salg et stykke tid i fremtiden.

Jeg investerer ikke i så mange selskap og trader aldri, sitter bare long så da må man tenke annerledes.

3 Likes

Spennende, det begynner å bli mange fagfolk som hele veien poster om Circio nå…

5 Likes

Du vet at tegningsretter i seg selv ikke er salgbare etter en gitt dato? De bør enten benyttes til å tegne aksjer eller selges før siste handledag. Etter det har de kun verdi som en rett til å tegne aksjer.

Bare til info dersom du ikke hadde forstått konseptet.

2 Likes

We’re getting a lot of attention … pretty much every AAV company wants to talk to us now based on these data we’re presenting,” he said.

10 Likes