Enig.
Er ikke noe mindre “å snakke om posisjon” at alle som sitter balls deep long går i forumpolitimodus på hver eneste ting de oppfatter som ikkebullish blir skrevet.
Enig.
Er ikke noe mindre “å snakke om posisjon” at alle som sitter balls deep long går i forumpolitimodus på hver eneste ting de oppfatter som ikkebullish blir skrevet.
Når dette er sagt, så er det veldig uvanlig at man melder første innsending som definerer prioritetsdato nettopp fordi utgangspunktet er at alt er hemmelig for konkurrenter i 18 måneder før publisering. Men derfor igjen grunnen til at de velger å ikke skrive mer spesifikt om hva patentet går på annet enn at det “funker veldig bra”
Her nevnes Circio som et av 3 meget spennede selskaper fra Norge
Det “virket” ikke slik? Ok.
Man sitter gjerne på flere aksjer i samme sektor. Mye fordi sektoren er skakkjørt av gammal moro.
Men hvem elsker vel ikke pre-klinisk hype.
Og ja, håper virkelig at Wiklund er profeten vi alle har ventet på.
Og nei, eier ikke aksjer - lenger 
ro ro til fiskeskjær
Det finnes nok av CEOer der ute som har skapt mye engasjement, men rævkjørt aksjonærer. hostargeohost. Så man har nok rett til å være noe skeptisk til for mye «positivitet» også.
Ro ro til hausseskjær
Mange har nok italienerne i Nordic Nanovector friskt i minne, ikke minste CEO Luigi Costa. (R.I.P)
Akkurat sånn som alle de andre sammenlignbare casene det. 
Husker jeg ble veldig hypet av denne tilbake i 2016
ja selfølgelig,men var berre til info at eg la ut her på småprat 
Kjedelig krangel. Mulig jeg har oversett noe, men jeg ser ingen her som hausser opp meldingen i dag. Derimot ser jeg noen som mener at ledelsen “fluffer markedet”, “har overtenning”, “det er nokså lamt”, “det er 100% jalla” (cred her til Polygon i det siste tilfellet som presiserte). Men, men…man får holde på.
La den ut i fundamentaltråden til Circio bare så den er litt lettere å finne, samt for å oppmuntre til å ta i bruk den tråden for de dypere betraktningene.
https://tekinvestor.no/t/circio-fundamentale-forhold-crna/14127/323
Bra! Burde ikke Tekbot / børsmeldingen kommet der istedet for i denne tråden?!
Under presentasjonen sa Erik at lunger og nyrer er neste.
Kan du oppdatere … takk
Her oppdateringen per børsslutt i går. Skal jo ganske mye til for at VWAP flytter seg vesentlig nå, så det blir spennende å se hvordan arbitrasjen mellom warrants og aksjen endrer seg.
PS Den nederste linjen er snittet av de respektive kolonnene.
Edit:
Differansen = periodens VWAP - innløsningskurs for warrants.
Fint. Tallene stemmer med mine.
Men en kommentar vedr “differansen” som er oppgitt. Den kan bidra til forvirring.
Det kan være nyttig å få presisert hva den forteller vs “differansen” som har vært diskutert i tråden.
Edit til Boms: Jeg er ikke sikker på at alle tar dette i hodet, og det er fort gjort å blande begreper. Den differansen er 20% av VWAP, og representerer ikke et godt oppdatert tall for markedet og arbitrasjen i dag. Fordi den inkluderer kurstoppen under Boston så kan den gi et feilaktig høyt inntrykk av dagens verdi av warrants. Om man mistolker den “i motsatt retning” kan den tolkes som at arbitrasjen er høy og at aksjen bør ned.
Har lagt inn en kommentar nå.
Kunne gjerne operert med et tall for rabatten som er mellom aksjekurs vs innløsningskurs + pris på warrants, men det regnestykket klarer vel folk å ta i hodet?
(Eller kanskje nettopp ikke, gitt dagens kursbilde😳)
Edit:
Kan legge til denne utregningen hvor jeg forutsetter at den aksjekursen som er akkurat nå (9,20) holder seg og blir VWAP kursen i dag og i morgen og volumet blir tilsvarende snittet på 112 mill.