Teknisk bilde av siste uke ved close i dag: Aksjen litt ned, ut av den stigende trendkanalen, og sidelengs som om den avventer videre retning.
Laveste omsetning på over 3 uker i dag. Det blir det vel en endring på i morgen.

Teknisk bilde av siste uke ved close i dag: Aksjen litt ned, ut av den stigende trendkanalen, og sidelengs som om den avventer videre retning.
Laveste omsetning på over 3 uker i dag. Det blir det vel en endring på i morgen.

Det vil være hylsterkt om den ikke får en bevegelse nedover mot lav rsi og pullback ned til et eller annet relevant nivå som f.eks 50 dagers snitt. Imponerende om den trader videre i det grønne båndet i hele september
Grunnen til å si det er at man ser at volumet tørker ut og det begynner å sees et lower high mønster. Alt over 50 SMA er uansett å anse som en aksje i opptrend, man ser at SMA50 er på vei opp over rangen den lå i hele sommer.
At “volumet tørker ut” er vel ikke en dekkende beskrivelse. De siste ukene har hatt langt høyere volumer enn på flere måneder. Dagen i dag var et unntak. (Folk var opptatt med annet, eller avventet kveldens melding?)
Tror du volumet tørker ut når den skal inn i indeks? Eller tenker du etterpå?
Har jo hatt en begravelse i dag. Tradere er mennesker de også 
Som nevnt over viser vel grafen din også at den siste dagen foreløpig representerer støy.
Tror vi må ta med noen flere dager før vi kan konkludere med uttørking her.
Volumtørkeperioden var jo i sommer, spesielt i juli, noe grafen din også viser.
Enig i at SMA50 representerer et av flere mulige pullbacknivå. Men det er et verstefallsscenario, gitt den overveiende positive volumbalansen og retningen på SMA 50 og RSI i 1D-chartet ditt.
De fleste som skal inn ifb med indeks opptaket, kjøper seg inn i auksjonen før stenging den 21. akkurat som forrige indeks opptak.
Og vipps - volumet er tilbake.
Viktig å legge en kubbe på bålet skal man holde det i gang. Akkurat der har denne aksjen levert.
| olume | 1,955,596 | [10/09/2026 09:27] |
|---|---|---|
| Turnover | 26,117,2 |
1,9 millioner aksjer omsatt etter mindre enn en halv time er mer enn at volumet er tilbake?
Circio er i Shanghai i dag og i morgen på RNA World - 26. Kanskje et lite drypp derfra en av dagene 
Far og sønn
Det hele startet en dag for snart 10 år siden hvor min far ble introdusert for Targovax av en lege-kompis.
Årene gikk og legen hoppet så frem og tilbake på andre bet, men min far ble… kanskje av stahet eller noe annet.
Velger og tro som en klok mann her inne en gang sa, at pappa er en fyr med “nase for business”
En dag ble også jeg informert om dette selskapet, sett i ettertid alt for tidlig.
Tiden gikk og som noen av dere husker var tvangstrøyer for og ikke selge seg ut og holde ut, en ekte greie føltes det som. (Like sta jeg?)
Vel… dette ville jeg ikke byttet mot noe annet uansett, dette ble så til vår egen lille hobby… hvor vi diskuterte selskapet og andre gøyale saker på Tekinvestor og fra å ha noe fraværende tilknytning så gjorde det oss tettere (ja et forum😅)
Circio/Targovax ble på en måte vår “greie”
Vi har vært med på oppturene med solid gevinst og nedturer som jeg selv nyter et godt skattefradrag av den dag i dag.
Vi har egentlig kommet litt i mål føler vi hva gjelder økonomi og i den anledning inngått et kjøp av et småbruk med snarlig overtagelse…
Dette skulle jo bli så bra, men så begynner plutselig min far og surre/rote og tape sitt minne.
Dette skulle så vise seg og skyldes en gliom.
Sitter nå her meget bekymret for og miste min far, var det liksom her det skulle ende?.. vi skulle jo endelig begynne og leve litt.
Min far og jeg har alltid vært veldig sparsommelige og nøkterne i levemåte, håper dagen kommer hvor vi så kan sitte på en strand sammen og skru opp ikke mye men litt på komforten.
Ja, jeg får drømme videre her jeg er… Håper alt ordner seg for deg pappa.
(han er her til vanlig)
Faen ta kreft.
Er svært spent på om det kommer noe fra Shanghai i løpet av de nærmeste dagene.
Så er det kun et par uker til Boston så det blir en spennende måned 
En kinesisk forskergruppe har registrert en fase 1-studie med circRNA-basert in vivo CAR-T. Er ikke det likt det Circio/Acuitas jobber med? Positivt at circRNA kommer seg inni i klinisk, men er vel en seriøs konkurranse siden Circio fortsatt er preklinisk. Er kanskje bare et av de mange skudd på mål for et plattformselskap som Circio tegner til å bli og dermed økt fokus/interresse for (sirkulært)RNA/DNA-feltet? https://clinicaltrials.gov/study/NCT07774572?utm_source=chatgpt.com
Hadde vært greit med en kommentar fra Circio vedr. denne, eller en faglig vurdering her på forum 
Circios folk er neppe på debattforum, men vet kunnskapsnivået er skyhøyt på enkelte her inne, Har selvfølgelig kjørt min AI fram og tilbake og fått nogenlunde svar, men vil gjerne ha menneskelig tilsvar på denne: Er det et problem eller er det et kvalitetsstempel på teknologien at dette er blitt et såpass stort globalt race? Og da spesifikt på mld over om kliniske studier igangsatt.
I Kina kan de vel hoppe over endel kriterier i kliniske studier? Alt for å vinne markedsandeler? Er det 3 dødsfall i RiboX siit CAR-T studie nå? Og holdt de tilbake dette inntil de ble avslørt? Blordrødt flagg i så fall, hadde Circio gjort noe sånt ville alle aksjer blitt lempet ut på best uansett kurs.
Dette er en studie fra Ribox, de hadde et dødsfall i august og tilsammen 3 stk.
https://endpoints.news/exclusive-third-death-revealed-in-chinas-popular-but-opaque-trials/