Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Tror egentlig vi er enige om at dette kan være bra i lengden, men jeg tror du misforstår litt hva de ønsker å oppnå …

Slik jeg leser det handler ikke dette om å erstatte samarbeidene, men om å bruke dem til å finne de beste komplementære teknologiene – og deretter sikre seg rettigheter til det som faktisk fungerer.

Altså gå fra å levere CircVec inn i andres løsninger, til potensielt å kontrollere en større og mest mulig komplett del av en behandling.

Det krever kapital, ja. Men den (risiko-)- kapitalen er nå hentet og øremerket CAR-T-grenen. Lykkes de, sitter Circio igjen med LANGT mer av både produktet og verdiskapingen selv! Det liker eg! :sunglasses:

12 Likes

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0013033795

Citadel jojo

3 Likes

Ny short?

1 Like

Må vel hente pengene inn igjen fra bommen de nettopp hadde :joy:

1 Like

Pareto komt inn som største eiger med innlånte aksjer fra Høse og Ncs
Blir spennende på neste lister å se hvem som blir sittende videre med desse aksjene, Erik nevnte fond, håper det er ekte fond som blir værende

1 Like

Mulig et av fondene er Vida Ventures, biotech-venturefond (VC). Dinah Sah er med i teamet der. Tenker de er en god validering om dei går inn.

2 Likes

Spørsmålet er jo hva NCS og Høse har fått når de velger å låne ut aksjene. Med så store poster, så vil jo en eventuell nedgang koste flesk for de. Har de fått forsikringer, lovnader om å dekke eventuelt tap, interessant informasjon etc?

2 Likes

De har fått 200 millioner i nytt krutt som øker muligheten til å komme raskere og til flere muligheter for suksess. Uten suksess er det meste av egne investeringer og våres tapt. Tror ikke det er vanskeligere enn det. Kaka kan bli større og skal deles på flere.

1 Like

Har Høse og NCS fått 200 millioner for å låne ut aksjene ? Eller tenkte du mer i den retning at de låner ut aksjene sine fordi de forstår at de må gjøre det ?

Jeg tenker at dette utlånet muliggjør at selskapet som de eier en del av får bedre muligheter til suksess. Suksess for selskapet er suksess for dem og oss.

Grattis Alfred, regner med at du følger med på TI :grin::clap:
Kult at flere våger og får det til!

https://www.dn.no/bors/dn-investor/oslo-bors/sparing-og-investering/alfred-24-tjente-12-mill-pa-borsen-hadde-vart-fett-a-bli-drammens-rikeste/2-1-2040519

13 Likes

LinkedIn

Circio Holding ASA will be presenting at Pareto Securities .

Norwegian-Swedish Biotech Investor Event in Oslo on Monday, 21 September. Six Norwegian and Swedish biotech companies will present, followed by Q&A and networking – a great opportunity to catch up on the Nordic biotech scene. If you would like to attend, please reach out to your broker at Pareto Securities or contact [online@paretosec.com](mailto:online@paretosec.com?

Hope to see you there!

1 Like

Presenterer vel for Pareto sine rike kunder og som har begynt nedsalget av aksjene de har fått :sweat_smile::sweat_smile: Blir vel visking i gangene om når neste emisjon skal skje.

Neida, blir nok fint det, bare håper at fondene som er inne nå faktisk forblir hos Circio.

2 Likes

Spennende!! Fordi jeg veit Høse egentlig ikke er interessert i utlån. Det vil si at det er bra nok opplegg til å få låne derifra. Da gleder jeg meg til å se. Mye større sjanse for at det er noe annet enn kortsiktige

1 Like

Han lånte ut til forrige pirat gjeng også, de dukket så vidt opp på listene :sweat_smile:

Skulle nesten tro at Høse skjønner at det er dette som må til for å skape videre vekst….

1 Like

Tror man har et litt annet perspektiv når man har tjent en sekk med penger allerede og får hyggelige renter på posisjonen sin etterpå.

Det er jo en tjeneste han / de gjør for selskapet.

Gjør det enklere å få inn investorer, selv om jeg ikke skjønner hvorfor utenlandske “kvalitetsinvestorer” trenger aksjene med en gang

2 Likes

Men om dei er langsiktige så skjønner eg ikkje helt at det var nødvendig å få tilgang på aksjene umiddelbart.

3 Likes

Det er ikke det og de er mest sannsynlig ikke det. Dette er inntektstrømmen til gutta boys

3 Likes