Haha. Evig salig kaos i dag, så hoppet glatt over den skriften. Fant den nå 

Wiklund kjenner igjen en hype når han ser en 🫡
Som du sier @Savepig , hent penger når du kan, ikke når du må.
Riktig å hente penger nå det ikke er oppkjøp, uppfront eller andre penger på vei. Kjedelig for aksjonerer , men bra for driften. Det klassiske er vel selskap hvor kursen har gått godt i en periode. Tolker det som at dette vil ta litt tid.
Det er kanskje nærliggende å tro at circio forsøker kjøpe seg inn i en samarbeidspartner de allerede har og at de allerede har utformet en avtale før emisjonen.
Noen med kjennskap om hvorfor klink perfekte resultater i aper ikke er sikkert for mennesker på samme måte? Skjønner vi er forskjellige, men poenget mitt er om man får kjempegode resultater er det 50% sjanse for suksess eller -,+?
Det er ikke uvanlig at kursen ligger under emi-kursen en stund. Skjedde her forrige gang og skjer nå i Nykode (ca 12% nå). De som mottar aksjer i emisjonen, vil sikkert ikke selge disse med beskjeden fortjeneste. Indeksfondene som kommer inn nå, vil også ha så høy kurs som mulig. RiboX dødsfallet er positvt for Circio. Da de har en mye bedre teknologi og forsker på helt andre arter, vil de bli mer attraktive for oppkjøp. En melding om at Circio skulle presentere på en kongress, trigget den siste store kursøkningen. Tenk hva som skjer, når det kommer melding om at Circio er fullfinansiert til 2030, teknologien er enda mer lovende og rekrutteringen av aper snart vil starte.

- vi er klare vi , hilsen 
Circio tråden hos meg kommer ikke på listen eller i feeden som det kanskje kalles. Må søke den opp hver gang, skjer dette hos andre ?
Selskaper feiler jo selv ved god effekt i tidlig fase menneske studier også, man kan ikke dra sluttsatser fra ape studier. Om det blir interessant for BP å inngå avtaler på gode ape data er en annen sak 

Ser for meg at når bud kommer, så har selskapet en verdi på 30mrd, men aksjen er fremdeles på 11-tallet da noen syntes det var lurt å hente penger gang på gang 
Når du ser etter mulige nivåer så ville jeg lagt inn 10 som et alternativ der. SMA50 1D er også 10,0 nå.
(Men om man kommer dit ned er høyst usikkert. Tror ikke jeg ville satt mye penger eller favorittantrekket mitt
på det. Det kreves større volumer enn vi har sett så langt nedover under 11,5 til å utløse et slikt fall. Vi får se om noen har testikler nok til å ta på seg “spanderbuksene” og tilby større volumer.)
– Planen er å ta dette videre uansett, det vi må finne ut er i hvilken kombinasjon av DNA-vektorer og leveransesystemer Circvec fungerer best. Som neste steg kan det bli aktuelt å kjøpe eller innlisensiere teknologi fra noen av partnerne våre, sier Wiklund. han sier det jo selv i intervjuet.
Ja absolutt, ganske så tydelig på veien videre, hvis man faktisk hører gjennom. Ikke alle som gidder.eller orker det huh…
det jeg håper på er at de nå siden de gjennomførte emisjonen har kommet fram til en partner som fungerer på dette feltet. Det ville vært en viktig brikke. hvorfor hente pengene med denne hensikten om ingeting fungerte?
For meg virker det som tallet 20 mil usd har gått igjen og igjen for en lisens for noe, mulig der tallet 200 mill er fra og hensikten med pengene.
Kjipt når alle er long aksjen fordi de venter på en lukrativ deal og så ender det i stedet opp med at det er Circio som er den aktive parten som skal ut med 1/3 av kassabeholdningen.
Sikkert bra i lengden, men øker også risikoen i caset versus å fortsette sporet med å alliere seg med andre som kan tilby komplementær teknologi til omtrent free of charge. Feiler et samarbeid uten økonomiske forpliktelser; de oppnår ikke dataene de håpte på, har man ikke brukt flere hundre millioner på å kjøpe noe som ikke viser seg å være liv laget.
Da kan de bare gjør som de alltid har gjort; unngå å melde hvordan de ulike titalls samarbeidene de har inngått egentlig endte.
Å konkludere med at oppkjøp av selskaper garantert vil gi pay off blir feil. Det kan gjøre det og løfte verdsettelsen brutalt når de slipper å dele et fremtidig produkt med andre, men de inngår nå “veddemål” med store økonomiske utfall også på nedsiden.
Styret har videre til hensikt å gjennomføre en reparasjonsemisjon på opptil om lag 200 millioner kroner til samme kurs som i den rettede emisjonen.
Kursen må betydelig over 11,80 for at det skal bli reprasjonsemisjon. Vil tro at både CIRCIO og Pareto er interessert i å få inn de pengene også så kursen må opp.