Solid poeng! Vi finner ikke opp hjulet her (sirkelen derimot)… Mye å stå på skuldrene til.
Man har funnet et mer effektivt hjul (bokstavelig talt
) som viser potensiale til å kunne slå ut flere av konkurrentene.
Aksjen henter seg igjen inn til støtten rundt 9, til tross for at flere etternølere muligens har funnet ut at de ikke har råd til å utøve alle tegningsrettene og tilbyr rimelige retter. Det medfører at arbitrasjen nå ligger rundt 50 øre.
EDW har tatt høyde for at kanskje godt under 50% av rettene blir utøvet. Det medfører i så fall at ny kapital kan havne et sted på 200 000 000-tallet.
Selskapet er uansett sikret finansiering i 4.5 år. Så man kan lene seg tilbake og nyte nyhetsstrømmen.
De som vil at selskapet hovedsakelig skal begrense seg til plattform (med både AAV og LNP) og utlisensiering, og kjøre ett prosjekt selv frem til IND, kan i så fall være fornøyd.
En fordel med dette vil være at det blir færre nye aksjer.
Jeg har nå bare tegningsretter.
Kan ikke flere av dere som har aksjer nå selge og kjøpe tegningsretter?
Jo flere tegningsretter som blir brukt, jo mer penger får selskapet inn.
Dere tjener på det i tillegg😄
Noe av grunnen til at det ikke kjøpes flere retter er nok at det er litt styr å opprette ny konto for de som bare har ASK.
Så må man vel også bestå en “eksamen” om man er på Nordnet…
Forøvrig har vår bergenservenn som reduserte ned til 185 000 økt til 275 000. Tør ikke sitte helt utenfor han heller.
Har både aksjer og TR, har snitt på aksjen på 9,20. så burde egentlig være en no brainer og selge aksjene og kjøpe retter slik det ser ut nå.
Senker snittet med en 50 øring.
Men du snakker om en «eksamen» på Nordnet, må en ha denne « eksamen» for og utøve rettene, eller er det kun for og kjøpe dem ? Kjøpte dem via Nordnet så mulig jeg har denne «eksamen» fra før ?
Vil ikke havne i en situasjon hvor jeg ikke før utøvd dem.
Megler (Nordnet) må følge «know your customer» regelverk og unngå å selge deg risikable instrumenter du ikke har bakgrunn for å forstå. Det implementeres ved denne kunnskapstesten for å få handle warrants og lignende instrumenter som ikke er vanlige aksjer.
Tegning er mellom innehaver av tegningsretter og selskapet, jeg tror ikke det skal være krav om kunnskapstest for å få utøve dem.
Hvis du har retter på konto så kan du allerede tegne deg. Er bare å gå inn og sjekke.
Takk 
Er det for øvrig flere som tenker i samme baner, eller blir det og satse på et fall ned til 8,25.
Får man realisert tap for å selge TR med tap? 
Gikk akkurat i null på dagens nivå, men verdien har jo stupt
"man har mulighet for å møte selskaper, i år hadde jeg ikke tid til å gå på fordrag selv siden det er så stor interesse for circio.Dette blir lagt merke til. " (ca det han sa)
Kursen nærmer seg warrants 
Kursen er nå for lav til at det er attraktivt å kjøpe warrants. Det er trolig fortsatt en del passive eiere av warrants som ikke kan eller vil løse dem inn. EDW bør hoste opp en prosjektoppdatering snarest, og helst in vivo CAR-T proof of concept, siden det er det som skisseres at warrants proceeds skal gå til.
Her må det komme noe som trekker til seg investorer, ellers blir dette en fiaskoemisjon, på tross av garantister for 150 mnok.
Kjøres kursen til 11 kr pluss, vil nok warrants få bein å gå på. Hadde vært gull å få inn en halv mrd. Og ærlig talt, kursen burde være høyere nå enn under vwap perioden.
Jeg kommer, etter dagens webcast, til å benytte flere warrants enn planlagt. Pga denne sliden og det som ble sagt rundt dette.
Jeg vil gjerne se at de kjører et klinisk studie, mest sannsynlig med hjerte som ble diskutert.
Gir beng i om det blir noen ører i minus, for min del er det viktigere å støtte selskapet. Akkurat som ved emisjonen i vinter.
Når er det at Circio forventer at “clinical safety and efficiacy data” skal foreligge? Hvor lang tid er det til det skal skje?
Egentlig den korrekte holdning.
Hvis vi ser fremover vil jeg muligens le av meg selv når jeg tenker på 50 øringer. Har noen retter som jeg kommer til og løse inn, ønsker og gi min skjerv til selskapet.
Tipper oppdatering vedrørende videre løp med BP, men at denne id’n forblir skjult - det kommer til å smelle i kassa for emisjonen … men vi må kanskje vente over neste helg, tirsdag?
the potential proceeds from the Warrant Program
will accelerate Circio’s lead circVec-AAV gene therapy program in genetic
heart disease towards the clinic, through disease model efficacy testing and
IND-enabling toxicology studies, targeting IND filing in 2H 2028 and clinical
entry in 2029.
Så kan du legge på en drøss med måneder når det kommer til biotech og guiding