Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Sånn tenker en langsiktig og trofast aksjonær. Men sånn tenker ikke Pareto sine kunder som ble trommet sammen av noen selgere med bakoversleik for noen uker siden og forespeilet et raskt klipp. Så de tar nok til takke med de 12 millionene i honorar og kanskje noen ytterst få aksjer og er ferdige.

1 Like

Tegnet for tett på 100k, det ble desverre ikke noe warrant race som kunne gjort det bedre. Skal bli godt å bli ferdig med dette og bli long igjen etter en veldig bra vår. Har ikke så mye aksjer som etter forrige emi men har også mye gevinst på bok og gleder meg til å ta det ro nå.

3 Likes

Jovier, blåkopi av mine siste 4 mnd. Nå, long and strong :metal: :grin: :champagne:

4 Likes

Håper midlene treffer bulls-eye på lisensiering/kjøp av komplementær teknologi i målet om “state-of-the-art delivery system”

3 Likes

Kanskje dumt spørsmål dette, men kan man belaste egen ASK konto ifb tegningen? Eller må midlene komme fra bankkonto?

Jeg har forstått det slik at de må stå på vanlig bank konto. Har nå uansett overført for og slippe stress i etterkant.

Pareto svarte på dette spørsmålet at pengene må ut av ASK og inn på vanlig konto og trekkes derfra. Dette kan jo da medføre realisasjon av gevinst.

1 Like

Da fikk jeg kjøpt under warrantkurs i går, solgt i dag og lagt inn bestilling på warrants.

Så da blir alle fornøyde :stuck_out_tongue:

32k bestilt (100%)

2 Likes

Hvis du har en bankkto tilknyttet ASK kan du benytte denne.

NB! For DNB kunder har det tidligere 11 sifferede kto# blitt byttet ut, men for emisjoner kan dette fortsatt benyttes.
Ønsker du å bestille aksjer innenfor din aksjesparekonto (ASK)?
Da er det viktig at riktig konto brukes

Dersom du har en konto som starter på 1260 og ønsker å bruke eksisterende midler på ASK (reinvestering), skal du oppgi 1260-kontoen i tegningen.

Ved å oppgi din 1260-bankkonto vil tegningen bli behandlet med bruk av ASK-midler, og midler trekkes fra ASK-depot.

3 Likes

Hos Nordnet har jeg idag blitt trukket på min ikz konto. Dvs at de ikke trekker fra bank konto men kontoen hos Nordnet. Det er idag de trekker på ikz hos Nordnet.

Hvem er det som står bak de volumspikene som jekker den opp mot 8.4?

Uansett positivt med tanke på at mange nok har drøyd med tegning til i (etter)middag.
Selv om det er dugnad så er det litt mer tilfredsstillende å tegne når kursen ligger noe over.

2 Likes

Drøyt kjøp på 500k aksjer der ja :open_mouth:

3 Likes

Her er Eli lily tidlig ute over dammen i Sverige, preklinisk deal kom i dag

AlzeCure Pharma AB (publ) (“AlzeCure”) (FN STO: ALZCUR), which develops small-molecule drug candidates for CNS diseases with a focus on Alzheimer’s disease and pain, announced today that the company has entered into a collaboration and out-licensing agreement with the pharmaceutical company Eli Lilly and Company (“Lilly”) regarding the global rights to the Alzheimer’s project Alzstatin ACD680. AlzeCure will receive an upfront payment of $10 million USD, development and commercial milestones, and tiered mid-single digit royalties on sales. The total deal value, excluding royalty payments, may exceed $1 billion USD.

7 Likes

Hm, CNS der altså…

2 Likes

Spinout fra Karolinska

1 Like

Ja, og hva var det Circio skal hjelpe BP-partneren med igjen… :sunglasses:

2 Likes

Fikk skrapt sammen panteflasker og solgt over halvparten av eksisterende aksjer og tegnet for 199 000 warrants.

Blir spennende å se hvordan kursutviklingen går nå i mellomperioden etter warrant-frist og utlevering av nye aksjer.

9 Likes

Nå er det 18 minutter til tegningsfristen utløper. Jeg tipper at ca. 50 millioner tegningsretter blir benyttet og at selskapet får inn ca. 412 millioner kroner.

3 Likes

De har nok holdt litt tilbake, så litt nytt dryss med krydder er lov å håpe på. Kan fort bli en fin kursutvikling fremover

3 Likes

Mon tro om ikke emisjonen likevel blir fulltegnet, pga. klausulen om Unused Warrants. Garantistene får her er gyllen anledning til å overtegne kraftig. Dersom f.eks. vi kommer inn på rundt 300 MNOK på “vanlig vis”, kan vel da garantistene tegne seg for resten, altså over 200 MNOK…

Vi vet jo ikke hvem som står bak Pareto-konsortiet. Her kan det ligge bemidle aktører, og også aktører som kan ha lenger horisont enn de andre haiene.

1 Like