Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Virker på Nordnet som om i dag er siste dag å tegne på IKZ.

Personlig tegner jeg ikke for alle warrants jeg har, men har slengt inn en (for meg) ganske grei menge penger og gleder meg til å se hvordan ting utspiller seg utover høsten.

1 Like

Det var noen aksjer som ble omsatt mellom 8,15 og 8,24. Til sammen 360.360 aksjer. Veldig lite foreløpig.

1 Like

Jeg brukte warrantene idag. Hvorfor kjøpe aksjer for evt noen øre billigere om man kan bidra i emisjonen.

Jeg har nå nesten 25% flere aksjer enn før.

Jeg regner ikke med veldig oppgang før samarbeide med bp er avgjort. Så får vi se.

2 Likes

Jeg har liten tro på at garantistene trenger å steppe inn selv om kursen holder seg så lav som nå. Men det er jo interessant å vite hvor mye mer enn 150 millioner de da får inn. Jeg tror veldig mange av dem som har eller kommer til å tegne er representert her på TI

Hvis kursen holder seg på dagens nivå som er pluss/minus noen øre tegningskursen på 8,25 fram til tegningsfristen går ut (for din aktuelle kontotype), hvor mange aksjer tegner du for?

• 100-1 000
  • 1 001-3 000
  • 3 001-4 000
  • 4 001-6 000
  • 6 001-9 000
  • 9 001-12 000
  • 12 001-16 000
  • 16 000-20 000
  • 20 001-25 000
  • 25 001-30 000
  • 30 001-40 000
  • 40 001-50 000
  • 50 001-70 000
  • 70 001-100 000
  • 100 001-150 000
  • 150 001-200 000
  • 200 001-300 000
  • 300 001-400 000
  • 400 001-500 000
  • 500 001-500 000
  • 600 001-700 000
  • 700 001-1 000 000
  • 1 000 001-1 200 000
  • 1 200 001-1 300 000
  • Over 1,3 millioner aksjer

0 stemmegivere

Det er et intervall som ikke er dekket. 700 001 til 800 000. Rettet nå.

1 Like

250k warrants innløst i dag👍

9 Likes

Ditto her :sunglasses:

3 Likes

Flott folk tegner seg, kun 28.000 her. Mange bekker små osv……

Legger ved et bilde av en mail kopiert fra Nordnet.

8 Likes

Jeg har 10K warrants, etter at jeg deltok i emisjonen tidligere i år. Dessverre har jeg ikke ledige midler til innløse disse, men jeg ønsket likevel å benytte dem. Løsningen ble derfor å selge et mindre antall aksjer på en høyere kurs i forrige uke, slik at jeg nå kan løse inn alle warrants. Jeg ender opp med noen flere aksjer enn før transaksjonen, og selskapet får nye midler. Det er mitt lille bidrag.

13 Likes

Rene dugnaden dette :grin: Brant desverre inne med et par hundreK, greed&gamble (værsågod Garantister). Men samlet da sammen kronasjer, og fikk bestilt 100K nu.

7 Likes

Sånn foreløpig, etter kun en halv dag og 66 svar på den pollen så betyr det 13.494.815 benyttede warrants og 138 millioner kroner inn for selskapet. Og da har jeg kun regnet 1,35 millioner aksjer på de fem(!) som sa de tegnet for det øverste intevallet. Vi kan mao. allerede nå meget trygt konkludere med at garantien ikke kommer til å bli benyttet.

TekInvestor = :muscle: ja

Sånn som jeg trodde :partying_face:

10 Likes

Jeg har innløst alle mine warrants og vil ha 26% flere aksjer enn opprinnelig beholdning, så jeg blir i alle fall ikke utvannet slik det ser ut nå. Det kostet meg veldig lite å tegne da jeg solgte alle aksjene tidligere til høyere kurser.

4 Likes

Hvor finner eg rettene som eg har på ett selskap og ikkje privat :thinking:

Helt ute av alt. Tapte 250k på på tur ned i targovaxtiden.
Tok et lite lodd på 50k på 0,62 når vi så slutten på atlas. 28k rep emi. Totalt 78k i innsats.
Solgte 40/60% på 13,80/12,20.
Kunne ta ut 1,5m etter den heftige oppgangen som var.
Meget fornøyd. Ikke fristet til å gå inn igjen.
Men morsomt å følge den. Håper flere får oppleve en slik oppgang.
Lykke til videre!

5 Likes

De har vel sikret i intervallet mellom 150 og 300mill. Så først når det blir tegnet dobbelt så mange, så faller den bort.

Men alikevel meget positivt at selskapet ser ut til å få inn trinn 2, altså opp til 300 millioner. De planene som ligger der vil ta selskapet opp i en helt annen liga. Og selvfølgelig dertil avtaler eller salgssum.

6 Likes

Da ligger det ann til at garantistene kommer med i spleiselaget ???, slik at selskapet får inn totalt ca 300 mill - helt suverent i så fall, litt utvanning selvfølgelig, og så er det vel da slik at disse garantistene får 1 aksje til kr 7.35 - håper EDW kan kontre at disse selger aksjen ned til kr7 … jeg logger av og tar på de lange brillene som er sagt å vare 12 mnd :rofl:

Er det mulig… ? var det mange som solgte på 1 krone etter sist emisjon? Den dundret rett opp. Mcap nå etter siste måneders progresjon er på 6-10 mrd. kurs 30 kroner og opp.

1 Like

Vanskelig å spå kurs, men med kombinasjonen av pengene på bok, planene fremover og selskapets evne til å produsere med meget effektiv cash-burn, så ligger det i kortene at det blir verdier av dette. Risiko vurderes på nivå som skisseres av ekspertisen, ikke lekfolket.

Om markedet tar like feil som i juni og ut 2025, fra nå og fremover, så er det bare å takke for billige aksjer. Tar gjerne de prosentene en gang til.

1 Like

166 millioner kroner i den pollen nå. På en ettermiddag. På dette forumet. Så realiteten er nok et godt stykke på vei til de 300 millionene

Er en million+ fra innsidere i selskapet som er meldt også :grinning:

Og samtidig er kursen kanskje ikke høy nok i morgen ettermiddag heller til at garantistene skal ønske å benytte rettene som går til spille? Tenker det i så fall egentlig er positivt

4 Likes

Skal bli godt å legge denne perioden bak oss nå! Litt salgspress i dag tok oss ned under 8,25. Min tanke er at noe av dette ganske enkelt skyldes at enkelte etternølere har frigjort kapital til warrants. Danske Nordnet hadde vel frist i dag, så det kan ha bidratt. I tillegg er det sikkert litt trading og noen som har valgt å kaste kortene underveis. Slik er det alltid! Og eg er forberedt på at det skal rises litt i morgen og! Bring it!

Greit ikke å sitte og nistirre på kursen for for å avgjøre om warrantene skal benyttes nå. Det store bildet er langt viktigere!!

Det som er så vakkert nå, er at selskapet allerede har kapital til å gjennomføre plan A. Hele øvelsen handler derfor ikke om overlevelse, men om å styrke balansen og øke handlingsrommet mest mulig!

Ref Poll’en Poly kjørte i dag, virker det som mange forventer at dette blir meget pent! Får selskapet inn rundt 300 Ish MNOK - og det gjør vi, er det etter mitt syn enda et viktig steg i transformasjonen av Circio. Da snakker vi om et selskap med en helt annen finansiell styrke, runway ut 2030 og stor strategisk fleksibilitet!

Og når vi først er der, er det egentlig ikke avgjørende om kursen står i 7,50 eller 11 om tre uker. Det interessante er hva EDW, Thomas, Victor og resten av teamet kan få til de neste 6–24-48 (Osv.)- månedene. Det har vært litt av en reise til nå, men eg tror det kommer en tid hvor man ser tilbake til Juni 2026 og konstantere at det var bare begynnelsen!

Mitt bet er fortsatt at de vil klare å bygge videre på det rammeverket som nå er etablert. I så fall blir det stadig vanskeligere for markedet å forsvare dagens lave prising!

Jeg har i hvert fall tenkt å være med videre på den reisen, og for min del så skal det da selvsagt bidras til å kapitalisere selskapet opp til neste nivå!

Om kursen står i 8 eller 9 i morgen, endrer ingenting i min avgjørelse.
I morgen tegner jeg meg for min andel, legger et par kjøp inn i boken og logger av!

Tenk gutter og jenter! Om kun kort tid så eier vi hver vår del en del av spydspiss-circVec-plattform med rundt 0,5 mrd på bok og et team i verdensklasse. Da er det i hvert fall ikke finansielle begrensninger som skal hindre oss i å spille ball med de store BP-gutta!

Lykke til 🫶🏼💪🏼

17 Likes