Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Alt du skriver kommer etter en derisking av asseten, gjenstår å se effekt og eventuelle bivirkninger i kommende ape studier. Tror ikke selskapet vil rekke å nå klinikken om overnevnte leverer tilfredsstillende før et oppkjøp blir realisert.

Også har man CAR-T som de nå gjør nybrottsarbeid i, hvor vi forhåpentligvis får data i 2H 2026.

Om de får CAR-T invivo til å fungere så blir AAV segmentet en dråpe i havet iforhold.

6 Likes

Lekmennene og de ledende på feltet er i hver sin ende av skalaen når det kommer til vurdering av fremtidig risk.

Kan jo sitere Erik. Dette blir å finne i et legemiddel!

5 Likes

Kan godt være ja. Legend Therapeutics in-vivo CAR-T fase 1 klnisk studie med lovende resultater virker å gå litt under radaren, men kan vel være med på å validere området generelt hvis det fortsetter på samme måte…

1 Like

Tror ikke det blir det helt store med warrantene. Idag ringte Pareto meg også og jeg har ikke så mange warranter.

Forrige gang kom 90% inn siste deg i Tegnings-perioden

3 Likes

Regner kanskje med at vi vil se sjå reduksjon blandt toppene på
Aksjonærlistene no og eit par dager frem, dei største har vel sikkert solgt noe for så å løse inn mange nye aksjer med rettene sine dei som vi alle andre har gjort

1 Like

https://biostock.se/en/2026/06/circio-om-teckningsoptioner-och-framstegen-med-circvec/

De har gode data i Car-T? Hørte jeg riktig ?

4 Likes

Ja. :sunglasses: 7:16

Han sier også In Vivo CAR. Confused. Så to parallelle spor ?

• In Vivo CAR (partnerdata ?)
  • In Vitro T-cell delivery PoC (internt spor?)

Nå er snart kursen under warrant kjøpspris.

Hadde tenkt å bruke warrants, men kjøper da heller billigere i dag.

Tipper flere også heller velger det.

Hvor mange øre sparte du på det da, inklusive kurtasje selvfølgelig?

Edit: Laveste kurs så langt i dag ser nå ut til å være 8,27 da.

Hvis du sparer noen få øre per aksje ved å droppe warrants, er du da komfortabel med å gi den oppsiden til garantistene og f inansaktørene som lever av akkurat slike situasjoner? Hva med å eller backe opp selskapet som holder på å gi deg finansielle muskler? For hver krone du velger å bruke på warrants fremfor å kjøpe aksjer i markedet, tilfører du samtidig kapital direkte til selskapet. Det koster deg i praksis det samme, men hjelper selskapet med å få inn pengene de trenger for å fullføre forskningen og nå de milepælene vi alle håper på.

9 Likes

Jess, det er akkurat slik jeg tenker, bryr meg ikke om hav kursen er disse dagene.

8 Likes

Er vel det samme for selskapet om det er du eller en garantist som får de nye aksjene

Garantistene dekker rundt 150mill, ikke hele potten. Det er absolutt ikke likegyldig hvor mange warrants som innløses.
Det ville være ganske kjipt om selskapet går glipp av flere hundre millioner i forskningskapital fordi folk jakter noen få øre rabatt i markedet. Kalles brutalt å kaste kronestykker etter hundrelapper

6 Likes

Enig jeg løst inn alle mine Warrants

4 Likes

Børs er kapitalisme, ikke et sted for dugnad. Circio må på banen ASAP og få opp kursen. Som flere av oss har vært inne på, det virker nærmest utrolig om ikke Circio har hatt en plan for å time news flow. Det bør foreligge en kursdrivende melding før børsåpning i morgen.

Om dette ikke skjer, og det likevel har blitt tegnet masse aksjer av folk som har fått inside, og så kommer det kursdrivende nyheter lenger nede i løypa, ja, da er det grunn til bli forbanna.

1 Like

Er redd sannsynligheten er ganske stor for at du kommer til å bli forbanna på et eller annet tidspunkt :rage:

3 Likes

Ja, det tror jeg også :smiley: :smiley: :smiley: