Supert, hils fra oss og si vi gleder oss over samarbeidet og sjekk reaksjonen 

Edit : Mulig de har havnet på champagnefylla der inne og kjøper Circio aksjer, plutselig et veldig hopp.
Supert, hils fra oss og si vi gleder oss over samarbeidet og sjekk reaksjonen 

Edit : Mulig de har havnet på champagnefylla der inne og kjøper Circio aksjer, plutselig et veldig hopp.
Er det andre som ikke har blitt belastet for aksjene i dag?
Fikk mail om at de ikke klarte å belaste kontoen selv om jeg har dekning.
Du måtte ha pengene på konto den 11. for å bli trukket i dag.
Jeg hadde det
Kjøp billigere i markedet 
Er vel bindende den bestillingen regner jeg med 
Den er bindende. Sto pengene på vanlig konto ?
Aksjehandelskonto, ikke ASK.
De skulle vel ha vært på en vanlig bankkonto
Ta en telefon på mandag så ordner det seg nok 
Snakker vi samarbeid fra 2024 som har kommet seg til det punktet hvor man kan dele kule nyheter?
circvec-DNA er jo åpenbart ?? testet i LNP, og ambisjonen er uttrykt som “active targeting In Vivo LNP CAR-T”, og uttrykk i milt ble presentert så tidlig som ASGCT 2025. Basert på kjente avtaler så er det kun Certest og muligens Neoregen (next-gen-LNP) som kan ha bidratt med leveringsteknologi i studier på et såpass tidlig stadium. Acuitas ble først annonsert i april i år. Basert på tidslinjer, om det ikke finnes ukjente BD-spor, så kan mye ha skjedd underveis i dette samarbeidet som foreløpig ikke er annonsert.
Det er ulike meninger om garantistene har solgt lånte aksjer.
Hvilke kilder har vi utover shortregistrert og aksjonærlistene, og hva sier disse listene?
Edit: Det er ikke noe synlig short siden QUBE forsvant 18 mai. Får ta en runde i aksjonærlistene.
Edit2: Kan ikke finne holdepunkter for utlån blant de 30 største (ned til 925k aksjer) til og med listene datert 15 juni. De aller fleste er uendret. Kun minimale endringer.
Det var noen på lista som faktisk kan beskyldes for å ha et par langsiktige trevler i kroppen. Blant annet et family-office i Sveits.
Langsiktige eiere skader ikke. Hvem sikter du til? (Mulig jeg har oversett noe informasjon blant innleggene her de siste dagene)
Aksjemarkeds barnehaven sier at når du har fått noe til 7.35 skal pokker meg jeg også ha … selv om det ‘er smuler’ garantistene fikk av aksjer til 7,35 … mentaliteten slår ALDRI feil - interessant å observere hva som foregår i sølepytten … heldigvis er finans problematikken til selskapet løst til 2030, men innen den tid er det sannsynlig at selskapet er kjøp opp om data grunnlaget forblir sterkt positivt
De neste par ukene må vi regne med stor volatilitet.
Jeg har ikke sett håndfaste data som sier at garantistene er på banen foreløpig. Men tradere kaster poster på 50000 aksjer mellom seg i dag.
Den beste måten å sove rimelig godt på er å sette seg inn i det fundamentale.