Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Riktig M, men jeg gir ikke garantistene noen skyld her, men mener at ‘aksjemarkedet’ ikke tåler at f.eks garantistene fikk rimeligere aksjer, som de kanskje allerede har lånt og solgt. Garantistene var ‘gull verdt’ for finansiell sikring og la dermed grunnlag for selskapets utvikling videre iht til EDW’s intensjoner…

1 Like

Vi er nå inne i en fase der proffene skal tjene penger, mens amatører uten en plan skal tape penger. Enkleste ting i verden er å trade bort en gevinst, er en lekse som det stadig kommer nye investorer må kjenne på.

Sånn er aksjemarkedet, er litt som @bowie skriver at mentalitet ikke slår feil.

Hvis 7,3 ikke holder, så er ~6 direkte i spill

Mindre realistisk på kort sikt

~3.5 mer indirekte i spill, men det er langt mer far fetched på kort sikt bare i kraft av hvor mye cash selskapet sitter på. Men i sammenlignbare cases, så har man jo sett at selskaper fint kan prises lavere på marketcap enn hvor mye cash de har på konto.

4 Likes

Vi må regne med at 7.3 skal testes, kanskje flere ganger i nær fremtid.
Kan ikke utelukke at det ryker på stop loss. Men at sikkerhetsnettet rett under 6 skal ryke tror jeg ikke før jeg ser det.

3 Likes

tsk tsk, så hvis en skal drive med bunnfiske, med en teoretisk mulighet for fangst så er det rett over 6. Ellers å kan en legge seg på 7,3 ish…og muligens oppleve en heisa tur ned…

arrrg vaglenes kval…

jeg tro jeg ser an…

1 Like

6 og 7 kroner for Circio aksjen nå er ca 300 prosent under reell verdi…

hvor tar du det fra Savepig…? et par grafer og noe trader tull prat om diverse nivåer…? Det virker en smule trader styrt det som du kommer med.

Tror du han snakker om noe fundamentalt eller langsiktighet når han legger ut grafer?

Trader prat er ikke tull bare fordi du skal longe med hele posten din.

2 Likes

Dersom oppsiden er like stor som vi måtte drømme om, så la oss prise oss lykkelige for mulighetene her på lavere nivå :sunglasses:

12 Likes

har økt litt i dag

8 Likes

Investorkonferanse neste uke. Noe nytt før dess kanskje. Neoregen skal også dit.

6 Likes

Idag, fra 20:20

9 Likes

Sitat Erik Wiklund:
1: Vi har et “newsflow” som blir publisert når som helst.
2: Nå er perioden med støy, warranter og TR slutt fra i morgen 19/6.
3: Vi regner med at kursen blir bygget opp igjen fra en ny base.

15 Likes

Hvor er de sitatene fra

Fra dagens FA Økonominyhetene som @aol postet…

13 Likes

Da virker det som aksjene er på konto…

1 Like

Aksjene er på konto hos DnB vertfall :slight_smile:

3 Likes

Ser mine på Nordnet også.

2 Likes

Jeg og, men GAV er feil. Får se om det korrigeres.

1 Like

Har noen på Norne fått aksjene? I orden etter en telefon til Norne.

“Nå er vi finansiert som et amerikansk biotekselskap”

:eggplant:

10 Likes

……med newsflow !

1 Like