Aksjen er fremdeles godt under emisjonkursen 
Men 1 krone over innløsningskursen for warrants. Så det er veldig bra.
Så absolutt! Jeg klager ikke
Blir spennende å se hva høsten bringer
Wiklund har tidligere sagt i et intervju at de sikter mot 20M USD i upfront betaling ved et samarbeid/lisensavtale. Han har så langt overgått de fleste “mål”, så forundrer meg ikke om han klarer å knuse 20M USD også. Men det er vel rundt 10-20M USD som er “vanlig” ved slike avtaler.
Jeg har stor tro på at en slik avtale kan komme i høst. Forhåpentligvis får vi også vite hvem den store samarbeidspartneren er. Gleder meg veldig til tiden frem mot jul.
Klarer de å levere primatdata ved starten av 2027 og klinisk fase i løpet av 2027, da tror jeg oppkjøp kan komme kort tid etter.
Tilbake over 50 dagers snitt er en sånn enkel indikator jeg liker godt, det ser ganske bra ut
Etablere seg over 9 og tåle en pullback til det nivået er neste check.
8-ukers “Roadshow-26”, Fill in the blanks:
| Dato | Arrangement | Type |
|---|---|---|
| 31. august | 1H 2026 Report | Finansiell rapport |
| 10.–11. september | RNA World 2026 (Shanghai) | Konferanse |
| 23.–25. september | LSX RNA Leaders USA (Boston) | Konferanse / partnering |
| 5.–7. oktober | Cell & Gene Meeting on the Mesa (Phoenix) | Konferanse / partnering |
| 27.–30. oktober | ESGCT Annual Meeting (Hamburg) | Vitenskapelig kongress |
| 9.–11. november | BIO-Europe (Köln) | Partnering / lisensiering |
For å sitere gruppa LMFAO:
“I’m sexy and I know it”.
Circio har pinadø grodd noen svære kahunas siste året!
Dette statement er ganske så selvsikkert:
“Circio is the global leader in vector-based circRNA expression systems with no known competitors with comparable versatlity and performance.”
Jeg tipper dette primært skyldes at Circio er det eneste selskapet der “the expression system” er DNA og ikke RNA.
DNA er mye enklere, billigere og “off-the-shelf” å jobbe med enn RNA.
Og som jeg har påpekt tidligere er akkurat bruken av DNA strålende genialt.
Så ja: Circio is super-sexy. And they know it 
Burde øke før høsten da?
Er ikke ofte en gleder seg til helgen er over, men spenningen i selskapet er og ta og føle på 

Om kemneren noen gang banker på døren min kommer jeg til å selge huset før jeg selger Circio-aksjene mine. Dette kan historisk sett bli Norges største biotek-selskap og en av de største oppkjøpene i nyere tid om alt klaffer. Potensialet her er enormt. Nå gjelder det å bare sitte rolig og ikke la seg skremme av ekstrem volatilitet. Den gikk fra 14 til 5-tallet på kort tid, og noe lignende vil skje igjen. Så lenge omsetningen og likviditeten er så ekstrem som den er sammenlignet med andre norske selskaper, så vil dette forbli en trading og shorting-favoritt de neste årene.
Fysøren som jeg gleder meg til 2027 og 2028.
Litt interessant å se på innsidehandlene. Jeg finner ikke ett eneste registrert innside-salg de siste 18 månedene. Tvert imot har ledelsen deltatt i både emisjonen, tegningsrettene og warrantene med egne penger. CFO, CTO, COO, CSO, CEO og flere styremedlemmer har alle økt eller opprettholdt eierandelen. Det er selvsagt ingen garanti for kursoppgang, men når de som kjenner selskapet best fortsetter å kjøpe og ingen selger, ser jeg det som et klart positivt signal.
Ledelsen har vel lock up på aksjene de kjøper, men jeg husker ikke hvor lenge.
Lock up eller ikke, det viktige er at de fysisk kjøper og lar være å selge. Hadde de manglet tro på caset, kunne de bare latt være å delta. Det synes jeg er et sterkere signal enn selve bindingstiden.
Lock up er jo en vesentlig detalj her, da de har pliktet seg til å ikke selge. Men er helt enig i at mengden aksjer de har tegnet er positivt for caset. De er jo ikke akkurat eksponert med småpenger. De har også tatt aksjer som betaling fremfor lønn, som også er positivt.
Ledelsen og styret har 180 dager lock-up fra meldingen i desember. For all del, positivt at det ikke selges, men ledelse og styret har jo heller ikke sittet med særlig mye aksjer å selge før kjøpene som er gjort de siste 6 månedene.
@henrikjensen; jeg har kanskje ikke fulgt godt nok med, men hva sikter du på med tanke på aksjer i stedet for lønn ?
Beklager, det ble litt upresist og misvisende. Siktet ikke til den operative ledelsen av Circio, men samtlige styremedlemmer som har tatt i mot så kalte RSUs (Restricted Stock Units) fremfor 100% cash i styrehonorar. De har også et aksjebasert incentivprogram som ledelsen har benyttet seg av, men dette er veldig standard for de fleste aksjeselskaper. Dog er det positivt at flere internt i Circio har benyttet seg av dette.