Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Det er et bra tegn men stammer dette fra perioden da selskapet slet mye mht kapital?
De har vel gått fra bunnskrapt kasse til velfylt kasse på relativt kort tid.

Tror EDW har brukt alle sparepengene sine etter 1kr emisjonen i hvertfall. Mener han kjøpte for 400k

1 Like

Han brukte nesten tilsvarende beløp da han løste inn warrants også

2 Likes

Nei, de har tegnet aksjer selv etter perioden der de slet med kapital.
Som flere skriver her, så har CEO gått hardt inn med sparepengene sine.
Noe jeg også forsåvidt har gjort hehe.

1 Like

Da er vi fler. Har til og med lånt penger 🫣

Lykke til, eg gjorde det selv for mangen år siden, bare for å gjøre historien kort her, eg gjør det aldri igjen liksom :grin:

6 Likes

Dette var jeg faktisk ikke klar over. Fra prospekt 1. oktober 2025, og ikke fjernet i supplementet datert 13. januar 2026 eller nevnt på annet vis etter denne datoen.

“Systemic delivery of LNP-formulated DNA vectors has proven highly toxic in non-human primates (“NHPs”), which has so far delayed clinical entry of such therapeutic candidates. Accordingly, the Group has also observed severe toxicity of LNP-formulated circVec-DNA delivered systemically to mice. Several strategies are being pursued to reduce this toxicity issue, including testing of novel delivery systems, DNA vector formats and sequence optimization. The Group has also entered multiple external R&D collaborations in order to test a broad range of options and access novel experimental nucleic acid delivery technologies. The safety profile of any future circVec-DNA therapeutic candidates will be extensively tested in mouse models and larger animals before
clinical entry to mitigate the risk of toxicity in patients”

Altså tox i kombinasjonen som ble testet og som vi heller ikke vet hva er. Men hva betyr det ? Tox i komboen, LNP`n, DNA-vektor eller circvec-kassetten ?

4 Likes

Nå er det vel akkurat tox reduksjon som er en av hovedfordelene med circvec.

2 Likes

De har tilbage i 2025 observeret høj toksicitet med LNP levering.
Det har alle dage været et kendt problem.

Derfor har de søgt og fået partnerskaber til netop dette i 2026.

1 Like

Problemet kan sikkert løses med eksisterende eller ny partner. Poenget er at det vises til tox i egne lnp-dna musestudier, og jeg kan ikke huske at det er meldt på annen måte enn i dette prospektet. Mulig jeg tar feil, så pek gjerne på andre kilder eller QA-sesjoner der dette er nevnt.

2 Likes

Acuitas “state of art” LNP levering. Det er den allervigtigste partner til Circio. Teknologien kan levere bl.a. mRNA, siRNA, DNA og guide RNA ind i celler.

Den toksicitet du nævner, er med egne leveringer, så forvent noget helt andet fra Acuitas, som er de bedste i verden til netop dette.

1 Like
8 Likes

Ser ut som vi er i starten av en stor bølge spør du meg nå…!

8 Likes

Sitter med samme magefølelsen. Etter mine beregninger kommer vi til å ha en gjennomgående stigning fram mot Jul. Topper ved alle nyheter og påfølgende dipper . Personlig har jeg lastet mye etter det som jeg oppfattet som en surrete emisjon. Kommer til å selge 1/2 når den har gått 4 ganger i løpet av høsten. Hadde vært hyggelig om jeg var synsk.

6 Likes

Syntes aksjen har hvert sterk hele sommer. Volumet er veldig bra og stigende. Volumet har og er jo enormt. Jada sikkert mye trading også. 50 mill omsetning idag er sykt bra. Fikk en knekk ved 10 tida, plutselig dumpet aksjer for 2 mill, sammen skjedde ved 16 tiden. Er det short på gang tro… merkelig fill and kill dump… men tok seg opp igjen. Stor styrke. Godt jeg ikke har så mye å gjøre på jobben idag. Litt påfyll på 8,9 men er selvsagt skada av for mange feil i biotech. Men det er skjelden så store volum i ett selskap som ingen meglere dekker. Hadde håpet på litt nedgang i sommer :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 Likes

Det er tegn på at Wainwright har fulgt Circio siden Jeffries konferansen i London i fjor høst, og før annonsering av BP-feasibility studien. Hadde muligens en finger med i spillet om den.

3 Likes

Vi bør vel være fornøyd med mellom 2-og 3gangeren innen denne tidsrammen?

Det du beskriver kan evt ødelegges av en negativ melding fra big Pharma samarbeidet eller eskaleres av ett positivt utfall. Nå har ceo lovet ingen negative nyheter de nærmeste to åra eller hva det var. Så han har vel noe innsikt også i dette…

6 Likes

Nano gikk nesten 8 ganger i 2016. Det er mye av tilsvarende"stemning" rundt denne. Så det gjelder å ta gevinst på ett fornuftig tidspunkt.

1 Like

Er ikke akkurat som om CRNA har stått i ro i 2026.

3 Likes