Er jo bare å lese innkallingen så ser du resten 
Synes det er greit å se at folk ikke skal ha trillioner av kroner med en gang. Noe som vi gjerne har sett i andre selskaper……
Er jo bare å lese innkallingen så ser du resten 
Synes det er greit å se at folk ikke skal ha trillioner av kroner med en gang. Noe som vi gjerne har sett i andre selskaper……
Er den sendt ut ?
Helt nederst på siden
Kan jo lese litt av hvert mellom linjene her selv teksten er std vare. Tross alt ikke lenge siden ordinær GF.
Bakgrunnen for styrets forslag er at det er i Selskapets interesse å ha muligheten for å styrke aksjonærbasen gjennom emisjon mot nye spesialiserte og/eller institusjonelle investorer. Selskapet er en forsknings- og utviklingsbedrift med et vesentlig kapitalbehov og styret anser det som fordelaktig og hensiktsmessig at Selskapet kan benytte anledningen til å gjennomføre emisjoner når
markedsforholdene vurderes som attraktive.
Det kan jo f.eks spekuleres om lisensiering i hovedsak med oppgjør i aksjer.
Helt standard prosedyre i alle biotek. Var størrelsen jeg var mest nysgjerrig på. Fornøyd med at den ikke var mer enn 20%.
Gjør det enkelt om noe større vil han en liten bit som en del av en avtale.
Dette er standard og en ren formalitet. Det betyr ikke at de skal øke aksjekapitalen.
De øker ikke fullmakten, det er fortsatt de samme 20 prosentene bare beregnet ut fra dagens aksjekapital. Men den konkrete formuleringen kan tyde på at de har en bestemt spesialisert investor i kikkerten som de gjerne vil få med på laget. Det siste er foreløpig bare spekulasjon. 
Normal formulering ja. Skriver jo det, men denne gangen tror jeg faktisk vi kan forvente at den blir brukt mot industriell partner. Tror jeg.
Ville vært synd om det blir mer utvanning egentlig. Synes 275 millioner aksjer er nok hehe.
Men jo mer penger og kapital, jo større forhandlingsmakt og forhåpentligvis gode data fra klinikk. Da kan jo sluttsummen på kassalappen bli enda større og dermed rettferdiggjøre litt utvanning.
Og kanskje man bare vil utlisensiere en liten del.
Er ett hav av muligheter. Solid styring er uansett svært viktig og at styret nå utvides er fornuftig og pluss i boka med tanke på kunnskapen som kommer inn 
Synes det er trist dersom folk lar mulighetene i Circio gå fra seg fordi de mener dette er for tidlig fase selskap og skal ha pengene i noe som er mer “sikkert”.
Skal ikke sparke inn noen dører her, men det er ingen fest verken å være i de mest modne selskaper eller kommersielle selskaper på OSE - investorene ser en annen vei.
Man kan godt håpe at det snur og at det snart blir andre selskapers tur, men prekliniske “vidundere” som Circio er morsomme greier. Spesielt når de har landet kapitalen for neste tre år og skal surfe inn mest mulig avtaler om samarbeid og konvertere forhåpentligvis noen av de til firm business og cashflow.
En anerkjennelse i form av dyktige styremedlemmer er heller ikke feil. Både CFO og Damon har åpenbart navigert godt frem til nå, selv om Lubor fikk en del hets en periode
Han er litt mer rockestjerne nå vil jeg tro - han formodentlig skinte på intervjuene før sommeren.
Var så heldig å få møte L.G og hadde en lengre prat med han.Han framstår som en meget dyktig mann på sitt felt og har et enormt kontaktnett.Må sei eg har store forhåpninger til det Circio er i ferd med å skape.Trur nok kursen vil reflektere dette ila hausten.Så er det berre å krysse fingrane for gode data
Hva var bakgrunnen for møtet?
Ble veldig nysgjerrig!
Selskapet har uttalt en ambisjon om å bygge et “car-T delivery system”. circvec-dna vil ikke være den eneste byggesteinen i en slik løsning, da tror jeg ambisjonen ville vært formulert på en annen måte. I tillegg sa vel EDW på et intervju, eller som svar på en epost, sen vår/tidlig sommer, at innlisensiering av kompatibel teknologi kan være aktuelt. En del av PM`ene som følger annonserte samarbeid siden 2023 åpner også opp for JV/kombinerte spor. Som sittende aksjonær så kan det kanskje være mer attraktivt om oppgjør i slike avtaler i hovedsak skjer med aksjer fremfor kontanter. Ikke minst av hensyn til runway som dagens kontantbeholdning gir rom for.
Erik uttalte under warrants perioden, hvis 90% av warrants eller mer ble innløst så kunne de tenkt seg å kjøpe opp selskap med leveranse teknologi. Dagens emisjon fullmakt er såklart normalt i de fleste selskaper. Men man kan tenke seg, med så mye cash i kassa fra før av og runway til 2030, så kan dagens emisjon fullmakt utøves for å kjøpe overnevnte teknologi.
Husk at på en ekstraordinær generalforsamling kan man KUN behandle det som står omtalt i innkallingen, så det er ingen grunn til å tro at det kommer mer på det møtet. Ytterligere informasjon om tingenes tilstand er selvfølgelig mulig, men det kan ikke komme andre ting som det skal stemmes over enn det som står i innkallingen.
Jeg skrev dette før jeg var klar over at innkallingen allerede var sendt ut.
Litt interessant å scrolle oppover i forumet og les dette, med tanke på dagens nyheter. Var det Dinah Sah og Burns du siktet til?
Om det skulle komme industrielle eiere inn så har Erik vært veldig tydelig på at det skjer med en vesentlig premium. Så det er bare å håpe på at vi etablerer oss vesentlig høyere enn i dag før det eventuelt blir en realitet.
Har du handla aksjer nå? Hvorfor plutselig så positiv? Kommer vi litt opp og du har solgt igjen, så får vel pipa en annen lyd?