Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Ekstremt feil fokus her.

Artikkelen og innhold interessant.

Kom dere videre.

2 Likes

Feil fokus?

Begge selskapene har ekstremt stort potensiale dersom de lykkes med sine prosjekter. På spørsmålet om hvilket som er nærmest målet, er det foreløpig ingen som sitter på facit.

Dersom man vurderer selskapene som trading-objekter, blir fokus noe annet.

1 Like

Jeg synes artikkelen er bra, men den kunne ha vært bedre med tanke på at de fleste leserne trolig forstår lite av mange av de ordene som er brukt. Jeg tror det ville ha vært klokt å bruke tid på å definere ukjente ord og begreper og hvilke problemstillinger som er aktuelle i praksis. Dette gjøres til en viss grad, men i for liten grad etter mitt syn. Teigland kunne ha fått ekspertene til å forklare dette. Jeg har en mistanke om at de fleste leserne får et glimt av forståelse av og til, men at de vil ha problemer med å forstå det store bildet og hvordan de ulike elementene spiller sammen.

Bare slått av Equinor på oms å helt stille på forumet :grin:

2 Likes

Det er preklinisk skjønner du, og ikke så modent, så bare til å holde seg unna aksjen :wink:

4 Likes

tosifret kurs igjen :chart_with_upwards_trend:

4 Likes

Greit å huske på at 250 million kom inn på 10.8 for noen uker siden.

4 Likes

OSE har skjønt det:

På tide med Chablis Break (CB) :grinning_face_with_smiling_eyes:

11 Likes

Trodde du mente Chablis og ostepop (fortrinnsvis fra Old London Wasa) :sunglasses:

1 Like

Litt tidlig på dagen å spise ostepop da…?

Ikke med gaffel, det her må være boble i båten

15 Likes

Neste på innkjøpslista er en mer avansert split-screen med kartplotter, ekkolodd og aksjekurser :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 Likes

Voldsomt så lenge det skulle være stengt. Er ikke børsen fornøyd med svaret fra selskapet ???

Aggressivt på kjøps siden.

1 Like

Auksjon. Føles en mannsalder siden sist😂

1 Like

Reagerer eksemplarisk på brudd opp gjennom 9,6

6 Likes

Her er det vel buss sjåfører som står for omsetningen og ender dagen i null så de ikke vises på listene. En klassiker av en film.

2 Likes

Vedkommende hevder at han i stor grad kun trader på den amerikanske børsen og listene peker forsåvidt også i den retningen. Altså vesentlig mindre aktivitet i 2026 enn i 2025 og tidligere år. Men, skal aldri si aldri.

1 Like

Det må han hevde så mye han vil. Men bøtlegges jo nesten på «fast basis» uten at det ser ut til å endre noe. Og når vedkommende er ute før dagen er omme så vil ikke listene bevise verken det ene eller andre.

2 Likes

Den slags har han alltid drevet med. Så langt det har latt seg gjøre. At aktiviteten har sunket drastisk er fortsatt et klart tegn på en endring.

Da er vi 16,3 % opp og de som handlet på åpning i dag med tro på at teorien ville spille seg ut kan klappe seg selv på skuldren med 1,2 NOK / 13 % oppgang rett i foret på få timer.

Da er det opp til EDW å forvalte momentumet godt til uken :sunglasses:

10 Likes