Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Selskapet prises til under 200 doser med ferdig medisin. Dette blir kanskje litt billigere da.

Det høres ut som om det er helt bar bakke circio står på. Vi står på skuldrene til aav genterapi. Og fikset et kjempeproblem de har.

Så gjenstår det bare å takke for at vi også her har fått black-weeksalg. Januarsalget blir muligens avlyst.

9 Likes

Noen som har argumentert med det?
Derimot er det mange biotech selskaper som aldri oppnår et annet stadiet.
Atlas sørger for både januar salg og vår salg skal du se.

Du virker bitter? Substans bak pessimismen, typ «skal du se»?

4 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Så forumreglene om bruk av AI gjelder ikke for deg?

Start heller en egen tråd med AI tekst om CRNA, kanskje den blir populær :man_shrugging:

3 Likes

Får tåle den kritikken, og mulig du har rett. Ny tråd. Men jeg mener at jeg har brukt KI på en hensiktsmessig måte i dette tilfellet. Poenget er vel egentlig å vise til planlagte VIPs som ble meldt til markedet i webcast 28. mai 2025, og se hvor vi står i forhold til den guidinga pr i dag etter rapportering i august og november, samt avtale om feasibility. Ispedd opplysninger som jeg har fått ved direkte kontakt til selskapet (lever og replace/remove som jeg ikke kan se er meldt klart og tydelig underveis).

1 Like

Ikke ta med deg følelser på børs.
Da evner man se ting klart.
Mer utvanning underveis slik siste oppdatering er formulert

Kursen er opp 50% i år. For de som har turt å trade har man gjort mer. Så du kan godt belære oss så mye du vil, men det endrer ikke så mye. Også ironisk at du selv sitter i Polight (MCAP +1,5 milliarder) og fortsatt ikke forstår begrepet «tidlig-fase» og prising av teknologi.

1 Like

Må du ikke la følelser påvirke innlegget.
200% var jubelen for et par uker siden. Heisturen ned er brutal og unødvendig. De har ikke holdt ord. Atlas står klar med sine destruktive salg til nyåret allikevel

Hvordan har de ikke holdt ord?

Det var høy risiko Atlas tok da de signerte avtalen med Circio i 2023. Slik er det ikke idag.

Atlas får nå sin belønning når de selger seg ned. Dess høyere kurs dess bedre fortjeneste.

Når 25M aksjer skal selges er det ikke uvanlig at kursen presses nedover.

For å unngå grusing av kursen er det avtalt at salget skal være så skånsomt som mulig.

De som venter på 0,6ish blir trolig skuffet.

4 Likes

Bunnet kursen på ca 1.03? (Spør for en venn).

du får samme pris som før avtalen med Big pharma og circvec 4.0. Ikke så dumt det.

1 Like

Moderator som fikk fjernet innlegget fra tidligere i dag skylder meg en skikkelig god forklaring.

Aner ikke, men 1,05 er kanskje en sperre ?

Skriv om innlegget m egne ord så går det greit😊

Usikkert, men hvis vennen din legger kjøp av en 11-12millioner stk aksjer på 1.03 så er det bunnen fordi det er vell omtrent det Atlas har igjen!

1 Like

Det skal ikke være nødvendig når det i hovedsak er et ekstrakt fra det som selskapet har meldt til markedet i 2025. Noe fornuftig kan man faktisk bruke KI til. Synes jo f.eks at reaksjonen fra @boms kom så kjapt at han knapt kunne ha studert innholdet. Virker som han reagerte mest på at jeg flagget bruk av KI, og at layouten åpenbart gir et preg av bruk av KI. Det er jo ikke noe kontroversielt i innholdet, f.eks i motsetning til annen generell gnaging om Atlas og påstander om selskapets brutte løfter. Det er jo ingen som egentlig kan vurdere hva slags råmateriale som ligger bak innlegget, tiden som er brukt, og hvordan KI faktisk er brukt. Greit at det finnes forumregler. Respekterer det, men det finnes nyanser.

4 Likes

Om Atlas skal selge resterende aksjer må dagsomsetningen passere 100M … og det er lite sannsynlig. De har en grense på 10-15%.