Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

Med dagens pressemeddelelse - samt efterfølgende solide præsentation af ledelsen på teknologi, potentiale og videre finansiering - så er der ingen tvivl om at selskabet ser ind i nogle potentielt lukrative aftaler.

Men at spekulere i 2000,- NOK / aktie fremstår som et ganske urealistisk endgame; med en forventet fuld udvanding omkring 150 millioner aktier er dette et MCAP på 300 mia NOK - en værdi vi aldrig kommer til at se.

Men jeg tager gerne 50 NOK / aktie i en hurtig handel, bring it on.

3 Likes

Jeg tar gjerne 5kr, ut i fra hvor vi er nå :sweat_smile: Så tar vi det gradvis derfra…

1 Like

Selvsagt var dette som kom bare chatgpt😊

Men at potensialet er stort og at Big Pharma nå må ta circVec på alvor nå er nok tilfelle.

Naturligvis, men at dele en kommentar på et MCAP omkring 300 mia NOK virker jævnt useriøst :joy:

Hvis jeg får 2000 NOK, så køber jeg Skåne tilbage fra Sverige og har 1 milliard NOK til overs.

4 Likes

spennande å sjå om markedet våkner litt i dag,men i dagens biotek klima på OSE er vel det tvilsomt.Trur Circio gjer lurt i å samle seg i Sverige

Jeg synes det var veldig mye skryt av Atlas i går. Hvordan begge parter er veldig fornøyde.

Jeg veit det er spekulasjoner, men ville de signalisere at de ikke vil la seg presse? Samtidig sa de at de er trygge på å kjøre lav på kontant beholdning. Og dro frem hvordan det var mindre ‘gjeld’ til Atlas.

Bare litt fredagstanker, men sminker de bruden?

2 Likes

Virker som planen er ja å bruke så lite som mulig fra atlas pengene, de har kuttet kost drastisk. De holder selskapet flytende frem til partner kommer inn med pengene videre. Noe som kanskje forhandlinger jobbes med i kulissene i disse dager. Signalene selskapet har gitt om avlysning av spleis osv tilsier også det går denne veien.

H1 web presentasjonen var i hovedsak info om AAV prosjektet og circVec 3.2 og kommende 4.0.

Til info så er det lagt ut en ny Company Presentation Q3 - hvor det på side 10 - 12 er mer info om CAR-T.

Mulig aol kan legge ut disse sidene?

For øvrig så ser man at versjon 3.2 av circVec resultatene i som er inntatt i presentasjonene er basert på avlesninger etter 50 dager.

Det betyr jo at versjon 3.2 nok var utviklet for flere måneder siden.
Nå opplyser de at utviklingen av 4.0 pågår - sikkert riktig - men alt tyder på at de legger lenger fremme både på utvikling og prosjekter enn det som kommer i slike presentasjoner.

3 Likes

10 Likes
6 Likes

2 Likes

Vi får ta ChatGTP for det det er. Et stort potenisiale er det.

Det er tydelig at Circio er på banen for å utvide anvendelsen av circVec ut over de indikasjonene som er tilgjengelig i dag. Lonza er nettopp verdens ledende CDMO , for de som har lest liken til aol.

1 Like

Håper ingen bruker ChatGPT som grunnlag for sine investeringer.

1 Like

Har vel ansatt 3/4 nye på labben i Sverige siste 2 mnd,så ja trur nok aktiviteten og ny forskning øker.

1 Like

Lonza partner.

Hvorfor bruker farmasøytiske selskaper CDMO-er?

• Reduserte kostnader: Unngår behovet for store investeringer i egne fasiliteter og utstyr.

• Akselerert tid til markedet: Gir tilgang til ekspertise og prosesser som fremskynder utvikling og produksjon.

• Fleksibilitet og kapasitet: Gir adgang til ekstra produksjonskapasitet og ekspertise etter behov.

• Fokus på kjernevirksomheten: Lar farmasøytiske selskaper fokusere på oppdagelse og markedsføring, mens de outsourcer utvikling og produksjon.

3 Likes

Tror man heller bør vurdere Circio opp mot liknende selskaper og transaksjoner. Hvis dette lykkes kan aksjen sikkert gå mot 20-40kr (fullt utvannet og gitt en partneravtale), men flere 100kr og opp mot 1000kr blir litt vel drøyt😅

2 Likes

Tror nok dette var “leketall” på nåværede stadie.

Tok meg tid til å se presentasjonen en gang til i dag. Rart med det en får med seg flere detaljer. Det er betydelig fremgang i teknologien og studiene og god økonomisk styring. Det ser lovende ut.

4 Likes

Har fremdeles trua :norway::norway:

2 Likes
4 Likes

Største aksjonær øker med 355k aksjer

7 Likes