Skal egentlig få dem 72 timer etter varsel, så i dag eller i morgen burde de være i handel
spørsmålet er vell hvor mye negativt vil det påvirke når melding kommer, eller vil bare aksjene bli jafset opp av markedet?
Hvis meglere ringte rundt for å skaffe shortaksjer i går så skjønner jeg motivet; de trodde på en pump n dump.
Når man derimot ser at den stiger videre i dag, konsoliderer med gode volumer ca 15 - 20 % høyere enn gårsdagens close, og så stiger 10 % til nå, da tror jeg at jeg hadde begynt å svette var jeg short.
Hvad angår shortere, så må de brænde i helvede til evig tid, set herfra … så, det er bare ærgerligt, hvis et par opportuniske shortere sidder og græder salte tårer, når markedet bare fortsætter videre op … bare ærgerligt.
Men enig i at markedet nu følger den helt klassiske opskrift med initiel stigning, efterfølgende sell off og så senere gradvis akkumulering.
Det er institutionelle penge, der styrer kursen for nærværende.
Bare å svelge unna
Høyt volum i dag og! Veldig sterkt om den stabiliserer seg her oppe nå
Vipps, så falt den 30 øre
Lå vel 1.5 mill til salgs på 1.5kr
Ble i hvert fall absorbert den salgsposten på noen millioner aksjer, var det Atlas aksjene kanskje? Da bør vel børsmeldingen komme
Jeg tænker det var Atlas; skulle i øvrigt hilse fra Erik Digman Wiklund, som med spænding følger med i kursudviklingen og glæder sig over den positive modtagelse af de seneste data.
Om det var Atlas så er det meget imponerende hvor fort de ble absorbert!
Du får hilse Erik og høre om partneravtale er signert før helgen
Erik Digman Wiklund har integritet, så det bliver der ikke noget af, men man kan jo tale om andre interessante emner
Var bare ment som en spøk:)
Men kjekt at de er aktive, og er glade for at de skaper aksjonærverdi om dagen!
Noe du vil dele med oss ?
Hvem stakk hull på ballongen? Ser ut til at de nå går for å pumpe opp Skuggedals børsskall istedet.
Om jeg ikke husker feil, var det slik sist gang å? circio først, PCIB etterpå.
Nå er 60% av selskapets aksjer omsatt siste 2 dager, ingen har flagget over 5%
Go figure
…men det var da fedt at være med, så længe det varede; man må se på de fundamentale forhold og jeg vil mene, der er grundlag for begrundet optimisme omkring en løsning på selskabets finansiering - og så vil onsdagens og torsdagens handel ligne en detalje til sammenligning.
Men … det er alligevel et rimeligt vildt sell off; langt flere aktier end dét Atlas potentielt har registreret.
32,5 mill aksjer omsatt for kr. 47,6 mill. Herunder kan nok Atlas ha bidratt med sine siste 4,1 mill aksjer de var registrert i Foretksregisteret i dag før børsslutt og kan ha medvirket til sagspress de siste timene.
EDW har presisert at aksjene ikke er tilgjengelig før det blir børsmeldt, men det vil vise seg i kveld
Ja, det var det da. Når de i går melder at de kommer til å gå til klinikken med AAV-circVec i en spesifisert indikasjon og åpenbart ikke skal gjøre det alene, uten å skrive noe mer, så tyder det i mitt hode på at den avtalen som mest sannnsynlig allerede er inngått ikke innebærer at partner betaler Circio noe som helst før en ev. neste fase.