Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

Se Security Note 1. Okt

pkt 9.2, 2 ledd siste punktum. Aksjene vil bli levert samme dag som de er registrert i foretaksregisteret.

De har hatt aksjer tilgjengelige i dag om jeg har forstått dette riktig.

Mulig dette nå unødvendiggjør ytterligere børsmelding nå det først er varslet konvertering?

Det er vel like mye spekulasjon som det motsatte så lenge ikke noe er kommunisert konkret.

Ok! Hvor ser du at det er meldt økning i aksjekapital ?

Brreg.no søk på Circio Holding ASA og se på kunngjøringer. Jeg sjekket i ettermiddag ca 1400 - 1500

1 Like

Denne ?

09.09.2025 viser kapital som er i samsvar med tallet fra før den siste konverteringen meldt i oktober.

De nye aksjene er heller ikke synlige hos euronext kl 17:45 i dag.

1 Like

Helvete jeg så nok bare på dato. Da er ikke dette registrert i dag

Fort gjort! De er nok fremdeles pliktige å melde endring i aksjekapital

Ja trolig - da kommer nok melding

Hvem kjøpte på 1,82?

Det er kun min tolkning ja. Men hva er mest sannsynlig? Det ville vært veldig rart om de meldte at de skal i klinikk om de ikke er sikre på det. Og er de sikre på det så har de en avtale. Og hadde det vært en avtale som innebar at Circio fikk betaling for denne første fasen, så hadde de måttet (og ønsket!) melde nettopp det.

De er mest trolig allerede i gang med å sette opp et produkt for å klargjøre det for klinikk. De pekte på Danon allerede i august.

Er ganske krise hvis Circio skal ta dette til klinikk alene vil jeg si. Det er 2-3 år tidslinje til tidlig kliniske data? Rocket brukte ca. 1 år fra FPD til tidlig data. Og det kommer ta ganske lang tid (1-2 år) før første pasient har fått en dose circVEC med nødvendig target pakket inn. Men siden indikasjon er annonsert må det nesten være en plan med finansiering, kassa er jo bunnskrapet, og jeg tviler sterkt på Atlas ser det hensiktsmessig dumpe aksjer til retails i flere år til.

Ja, i ettertid er det interessant at de viste følgende (Danon / Rocket Ph) allerede i august:

2 Likes

Men det er det vel ingen som tror heller?

Tipper vi svar på dette fra selskapet innen rimelig kort tid

5 Likes

Ja, enten så prøver Circio bare å gjøre AAV-circVec lekker for Rocket, eller så har de en avtale med dem allerede. Men det ville vært rimelig bold av dem å skrive “Circio has selected Danon disease as the initial cardiac indication to validate the AAV-circVec technology in a therapeutic setting [min utheving]” dersom det bare er for å gjøre seg lekker.

Å skrive den meldingen dersom de er midt i en forhandling med Rocket ville også vært veldig rart.

Så man får håpe på at de oppklarer og informerer om at de har en avtale ja. Men at den da innebærer lisenspenger nå i første runde har jeg som sagt ikke særlig tro på.

Tror personlig ikke det er Rocket,trur faktisk det er et større selskap og at selskapet snart må informere markedet om dette

2 Likes

Er det andre som tester aav mot Danon?

1 Like

Men kombinasjonen av Danon disease og “The AAV field has recently experienced several
major setbacks due to severe toxicity issues in ongoing clinical studies.”? Er det noen andre enn Rocket som er naturlige å tenke på da?