Handelsbanken har en gammel oversikt. Høse AS har 5,83%
Konkret Car-T prosjekt er kommet opp på pipeline. Tyder på at noe skjer hos samarbeidspatnerne.
Disse ble akkurat kjøpt opp:
From day one, we’ve built a fully integrated RNA platform spanning circular and linear RNA.
Oi, i dag ja, bang-cash betaling, ikke ubetydelig sum, noen som kjenner Orbital? Hvor langt har de kommet?
- Under the terms of the agreement, BMS will pay $1.5 billion in cash at closing to acquire Orbital
Fra juli i år:
Orbital Therapeutics Unveils Preclinical Data for In Vivo Circular RNA CAR-T in Autoimmune Disease
Kjenner ikke til Orbital, men det kjøpet forteller meg to ting:
-
peak mRNA er nådd for lengst -circRNA er neste “hype”
-
de store selskapene kommer til å fokusere på fagfeltet gjennom oppkjøp
Circio har vist at de får til circRNA i AAV.
Men AAV er en engangs-behandling.
Fokus vil snart komme på LNP og flergangs-behandling og der er Circio allerede godt plassert.
Disclaimer: det som står over kan tolkes som haussing
Kan du dele med de av oss (eller den av oss hvis det bare er meg…) som ikke finner fram?!
Mange takk! Forstår kortversjonen som at circVec har opptil over dobbelt så lang halveringstid som syntetisk circRNA? Er det betydelig? Tar gjerne en ELI5 rundt dette
Poster nederst.
B-cell Malignancies er POC in vitro og er nå kommet under in vitro POC technical.
seriøst spørsmål,trur du fortsatt dette er en dump eller er det mulig en reprising?denne var til @polygon
Det var et saklig spm fra min side,@Polygon er saklig så rekner med han tok spørsmålet for det var.Eg personlig er farga da eg er overbevist om suksess for Circio fint med litt nyanser
P&D? Var jo en veldig synlig dump en av dagene i hvert fall? Men som andre også har poengtert over her (men med oppdaterte tall): Når 75 millioner aksjer av 108 er omsatt de siste tre dagene uten at noen passerer en flaggegrense, så tyder det på heftig trading og mindre fundamentale beveggrunner?
Det er jo utvilsomt positivit at ledelsen i Circio mener at dette nå skal nå klinikken! Men meldingen var ekstremt uklar/tvetydig
Selvfølgelig. Bra med gode poenger. Definitivt ikke helt objektiv jeg heller
Ja blir meget spennende,ikkje sikkert alt er klart enda og mulig der er fleire ting på gang ?og heilt enig sikkert knallhard robot trading
Jeg tror kanskje mest på at ledelsen faktisk smørte veldig tykt på i den meldingen: At de har en avtale med Rocket, men at den foreløpig er preklinisk. Men at de håper at den skal utvides til en klinisk avtale - og da med penger.
Må vel regne med at det er mange slitne aksjonærer som har sittet lenge/ville redusere og bare ville ut.
Men at det har vært mye daytrading er det vel ingen tvil om.
Hiver man fiskeslo i fjæra så kommer stormåsene.
BMS oppkjøp av Orbital, som virker å være i preklinisk fase, sier vel noe om potensialet her…