Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

De har ikke sagt noe om Rocket.

I 25 mars presentasjonen var meldingen slik pr. Q4:

In vivo disease
data feasibility

Det at Danon er valgt er ikke utnaturlig basert på de sterke data de har fått i hjerteregionen.

Når Rocket fikk i mai problemer med sin studie i Danon med for stor dose og mulig tox og dødsfall så er det jo ikke en unaturlig utvikling at man muligens - jeg sier muligens - ser felles interesse i denne indikasjonen.

1 Like

Det er der nivået ligger. RNA er hot og mRNA kan miste interesse. Utviklingen går fort.

2 Likes

Det er lett å være enig i. Og da faller vi vel mest sannsynlig litt tilbake på kort sikt. Kanskje ikke denne gangen fordi jeg tar jo alltid feil.

3 Likes
9 Likes

Rocket er sikkert et interessant case for Circo og de burde ha felles interesse i Danon. Problemet med Rocket er at de har holdt på i 6-7 år nå i Danon og er i en Phase 2, riktignok med endring av protokoll og endring av dose. Skal de endre til circVEC må de starte helt på nytt, selv om de kan “gjenbruke” noe av kompetansen de har bygd seg opp. Det har de ikke kapital til og de har nettopp nedskalert organisasjonen sin for å forlenge runway.

Så jeg ser bare ikke at Rocket kommer til å putte kapital inn for å rykke tilbake 7 år å starte på nytt i Danon med helt ny tech. Hvordan skulle det skje?

Ikke uenig i din agrgumentasjon. Men hvor mange skulle inn i Rocket studie 14? Var det 3 til de fikk lov til etter åpningen? Det er fullt mulig at Circio legger et eget løp, utvikler og tilbyr et ferdig Danon prosjekt til markedet. Da er Rocket uten krutt.

Alt er mulig.
Men “ferdig Danon prosjekt”? Hva er det? Er det godkjent IND du tenker på som Circio skal “selge” videre? Har Circo kompetanse til det? Circio har knapt nok kapital til dagens varmrett i kantina. Hvordan skal de klare å overleve 1-1,5 år til for å få en godkjent IND? Eller tenker du det skal en tredjepart inn her for å finansiere prosessen frem til IND som Circio så skal “selge” videre? Jeg ser det bare ikke.

Edit: Nå prøvde jeg være positiv her. Er mer realistisk med 2-3 år for IND en 1-1,5 år her.

2 Likes

Er det en ting Targovax, nå Circio, ikke har vært gode på så er det studiedesign.
Det er jo klart at de kan ha lært, men…

1 Like

Bra du advarer oss,berre å selge seg ut da

Bare Birgitte haus som er lov her eller :joy:

1 Like

Solskimm. Høres ut som du er kommet over på Brigg??

Er vel ikke like kritisk når det er en sykdom uten aktuell behandling? Ikke samme jungelen som for kreft?

For å ikke snakke om kompleksiteten i sykdommen

2 Likes

Du er bare innpå med dritt. Null bidrag.

3 Likes

Det har jeg skrevet om hva som var target Q4. Ferdig prosjekt for studie. De har aldri sagt at de skal kjøre studie men de kan klargjøre alle forutsetningene,

2 Likes

Var det ikke akkurat det jeg skrev over da? Klargjøre alle forutsetninger - som i en IND.

Ok :blush:

1 Like

Kjære @Birgitte. De sier ‘Hell hath no fury like a woman scorned’. Eller en gammel Targovaxxer.

Her er intet raseri :grinning: god helg.

2 Likes

Jeg mener ikke å hausse, men det jeg synes er kult med Circio, er at her har man et norsk selskap som tilsynelatende har en helt fair sjanse til å kunne bidra til et revolusjonerende fremskritt innen medisin.

6 Likes

Alltid gøy når solskimm og Polygon kommer inn med sin skepsis etter over 100% oppgang, og over 200% for enkelte.

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: følg med på transaksjonene i markedet, så skjønner man hvor stort dette kan bli. Er Circio det perfekte aksjonærvennelige selskapet? På ingen måte! Har de en teknologi som er verdt vesentlig mer enn dagens MCAP? Absolutt!

Hvorfor har de ikke hentet penger de to siste dagene? Sikkert fordi de har bedre alternativ enn å hente over børs på nåværende tidspunkt.

5 Likes