Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

Præcis. Der er ingen begrænsninger på konverteringerne. Det bliver spændende at se om markedet kan få overtaget og bevare volumen.

Er jo trods alt bedre for Atlas at sælge i et opadgående marked end det modsatte.

3 Likes

Men det er jo historisk sett veldig lite som bes konvertert? Eller er det bare meg?

2 Likes

Helt innafor å håpe på en melding de neste dagene vel? :star_struck:

7 Likes

5 Likes

Circio Holding ASA Bond conversion and additional trading restrictions

:see_no_evil: :see_no_evil: :see_no_evil:

Da garanterer eg at det kommer en meget positiv nyhet

2 Likes

Det her er en seriøst god nyhet! Fy fader, dette blir spennende.

Meeeget spennende… :blush:

Hvorfor ?

Angrer ikke på fredagshandelen nå @Bompiole?

Atlas ute, “clean sheet” for partneravtale. Kommer vel en $30-50m upfront ila 3 mnd. Hold på hatten (og aksjene)

1 Like

En god nyhet at de kan konvertere alt utestående på 60 øre??

Var vel ikkje det eg skreiv,eg hadde helst sett dei kunne solgt 35% av dagsvolum da eg er ganske sikker på gode nyheter. Da hadde vi blitt kvitt Atlas raskere no blir vi nødt til å ha dei med litt lenger.Berre å håpe på krutt nyheter som genererer voldsomt volum

1 Like

Atlas posisjonerer seg for gevinst med trøkk !
Det lukter fugl - fugl Fønix

1 Like

Det var nettopp det de gjorde? Nå får Atlas gevinsten sin. De har jo holdt selskapet i drift. Og call-opition er jo ute av spill. Tenker der er helt greit.

Bruden er pynta og klar.

1 Like

Det må omsettes minst 160-240 mill aksjer for at Atlas skal bli kvitt de siste aksjene.

Så har de vel noen aksjer fra før som også skal selges med samme restriksjoner

Spennende å se hvor lang tid det tar

Ja, seff gjorde Atlas det. Og de som skriver at dette er en seriøst god nyhet og noe som indikerer kommende positive nyheter fra selskapet …nei jeg tror bare jeg må stoppe.

Dette er jo bare en komisk setning. Om Atlas hadde hatt confidence i selskapet så hadde de jo ikke solgt i det hele tatt, og om ledelsen og Atlas hadde hatt confidence i selskapet så hadde man jo ikke trengt å redusere capen på salgsvolum. Grunnen til at de liksom “har gått med på” dette er jo kun fordi de vet at de må fore dette sakte men sikkert inn i markedet og over på håpefulle retailhender, og håper at en sånn melding vil begrense presset på kursen.

2 Likes

Så når de er ferdig har de i utgangspunktet ikke mer funding og må gå i markedet eller låne mer av atlas? Jeg skjønner godt at de vil konvertere alt på 0,6. Men man blir kanskje kvitt dette spøkelset nå?

De er langt på overtid hva gjelder finansiering av drift, så et alternativ er blant annet å hente nye 4MNOK hos Atlas relativt kjapt