Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

Tar hit 2 klipp.

Først fra Company Presentation august Q3:

Target milestones 2H 2025.

“Fully implement circVec 3.2 design
In vivo data secreted protein (eye)
First in vivo disease model data
External H2H testing w/AAV partner”

Dette må bety at det pågår testing mot en konkret AAV partner, at man har satt opp 2 sammenligbare tester en internt og en ekstern hos AAV partner, for å sammenligne og kontrollere resultatene.

For det andre fra siste oktoberposter ESGCT:

Conclusions.

“In vivo evaluation of new AAV-circVec generations ongoing in heart, eye, muscle & CNS, with disease model testing in Danon disease (heart) and wet AMD (eye) as next steps”

Circio begynner å nærme seg noe. Kommer en AAV partner??

7 Likes

Minner ellers på at det i forbindelse med prospektet ble sagt at de ikke forventer at hele beløpet som de kan hente hos Atlas under eksisterende avtale vil bli brukt. Jeg tolker det til at de regner med å ha penger på plass fra annet sted i løpet av «kort» tid!

5 Likes
10 Likes

Betydelig aktivitet i markedet for RNA og genterapi.

En annen teknologi her - Antibody Oligonucleotide Conjugates.

De er i gang med 3 kliniske studier men prisen er vakker rundt 120 milliarder NOK. I tillegg skiller de ut og beholder noe av virksomheten.

Markedet for deal er kanskje med Circio for tiden, håper de greier å utnytte vinduet.

5 Likes

feks

eller, DNA vektorer uten fokus på target/applikasjon

1 Like

Rimeligt træls situation, selskabets potentiale taget i betragtning; det er lang tid siden, jeg har set så store salgsposter. Dette harmonerer ikke med Atlas’ tidligere udtalelser jfr. seneste melding vedr. konvertering af de sidste obligationer, så det må være en anden aktør, der har en anden agenda.

Det er sgu’ blandede følelser, det her … long position, men er på køberen … decisions decisions :joy:

1 Like

Tenker du da at de prøver å blokke prisen fra å gå opp?

Man kan tolke handelsbilledet i alle mulige retninger, så det skal jeg undlade at kommentere på. Jeg finder det bare besynderligt (eng: weird), at der kommer så store synlige salgsposter på dette potentielt pivotale tidspunkt i selskabets bane.

Vi må stole på ledelsens seneste melding(er) omkring afklaring på selskabets videre finansiering; aktien løfter sig ikke ud af denne situation før a) Atlas er (midlertidigt) ude af handelsbilledet eller b) en mere langsigtet finansiering/aftale foreligger.

3 Likes

Ser som vanlig helt idiotisk ut i ettertid med spydigheter.
Neste avtale med atlas går de neppe med på 60~ øre.
Trå varsomt! Hva 2026 har å by på kan neppe strekes opp i dag like lett som dette enorme fallet fra en skitten pump. Aksjen er svak og mangler seriøse investorer. Bildet over her fra shareville viser hva som er surret i garnet.
Ordner det seg med partner eller bedre finansiering så kan man begynne å se mot lysere tider

1 Like

Trenger ikke en falsk sperre når verdens minst langsiktige aksjonær skal ut med 20 mill aksjer fra kurs 60 øre. Da slår magneten seg på igjen.

Vel, vi må se om det er en reel salgspost, eller en retailer, der søger at akkumulere. Men hvis der går en handel på 1 - 1,25 mio aktier, så kender jeg måske én, der har akkumuleret …

Er det noen som vet hvor mange aksjer Atlas har igjen å selge?

Er det rimelig å anta at det er benchmarking av dose-reduksjon som vil utløse den endelige bekreftelsen på at “circvec funker” ? Protein-uttrykket er vel foreløpig en knallsterk indikasjon. I så fall så burde det være mulig med data fra samarbeidet med Entos i Q4 som en rimelig tidslinje fra avtalen ble annonsert i april. Det går vel heller ikke klart frem av presentasjonen på ESCGT om dataene er fra egne studier eller fra samarbeidet med Entos.

Det var ikke Entos det var AAV resultater. Det kan være egne og evt konfidensiell AAV partner som tester H2H.

Entos er DNA PLV.

Det er mye som fortsatt går under radaren, Car-T, 4BB, Entos, Lonza som styres av andre og som holder data konfidensielt.

7 partnerskap jeg tipper Certest ikke er særlig aktiv? Det koster penger men vet ikke.

Mulig jeg tar feil, men slik jeg forstår det så er det in vivo fra avtalen med Entos (av de som vi kjenner til) at det kan komme data om dosering som lisens-leverage. Og om så er, så er vi en smule på overtid når det gjelder guidingen i avtalen om forventet tidslinje.

Entos PLV technology for DNA-circVec deliveryEntos to drive and fund next stage of evaluation

Fra side 22 i H2 presentasjonen.

Next stage er i gang. Dette bestemmer Entos

Ikke sikkert at data om dosering er en del av avtalen med Entos (eller andre) eller er mulig på kort sikt, og at lisensiering i Q4-2025/Q1-2026 evt vil skje basert på potensialet i plattformen ( forventning om dose-reduksjon + IP + trygg profil + fleksibilitet + ekstern validering), samt at Circio foreløpig er en av få uavhengige aktør med egen circRNA plattform, Andre kjente aktører har tette bånd til Moderna/Sanofi.

Spennende blir det. Okkesom.

Er det rot i systemene igjen? 26 millioner nye aksjer og det er kun Høse som har sendt flaggmelding. Pleier jo også å se det på listene den dagen det meldes om økt aksjekapital.

Det kommer vel i kveld(?). Flaggmelding fra Høse AS kom på torsdag, samtidig som de nye aksjene til Atlas ble registrert…

Ingen vet hvor Atlas aksjene er😄

2 Likes