Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

Atlas er vel nå perfekt posisjonert for en avtale … alle bonds er konvertert til aksjer og klare for gevinst … derfor er også jeg klar nå …dessverre er jeg kun i 3 divisjon med en håndfull hundretusen aksjer :currency_exchange:

2 Likes

Nå går det i surr for dem?

Gjør som meg i en enda lavere divisjon, sjekk i garasjen, boden, loftet, hos naboen om nødvendig :grinning:

1 Like

Å pante seg til stor investor hadde vært en artig video-ide.

1 Like

Denne aksjekapitalen, med de 143,6 mill, ble altså registrert i den 23.10.

Så de har med andre ord klart å begå en ny feil i denne meldingen. :man_shrugging:

Okey, nå begynner spisingen av 0.96 posten …

6 Likes

Jeg er klar…:popcorn:

Screenshot_20251030_121933_Samsung Internet

4 Likes

synes dog at vi mangler ‘fråtsing’, kan det skyldes at varene ikke holder god nok kvalitet ? Det må fristes med noe bedre enn Chablis på First Price nivå :slight_smile: , men 400.000 av potten er tatt, men at det ikke har dukket opp en med en neve gryn er rart synes jeg

Vi får se i morgen da om Citibank (Atlas) beholdningen er redusert, eller om det er noen andre som selger.

De er seine med å hente penger fra Atlas også.

1 Like

Det blir avtale, spørsmålet er hvor stor og med hvem🏆

Regner med at avtalen i det minste vil sikre drift inn i 2026. Er vi veldig heldige slipper vi utvanning, og dagens 143.000.000 blir stående👍

1 Like

Og så må vi huske på at dette ikke er den/de ENDELIGE avtalen(e). Det blir høyst sannsynlig avtaler som sikrer finansiell handlefrihet og frigjør oss fra Atlas, og som kan ha svært lukrative milepæler i fremtiden , men Circio er ikke en engangsavtale, med mindre hele selskapet blir kjøpt opp en gang i fremtiden. Vi snakker lisensieringsavtaler mm.

5 Likes

Helt enig i det :trophy:

Tja, det kan jo tenkes eksklusive avtaler for en eller flere applikasjoner. Selskapet unngår neppe vilkår om validering, men upfront øker nok mye i forhold til ikke-eksklusivitet og setter antakelig Atlas på gangen for godt. Det blir uansett interessant å se hvor stor rabatt investormarkedet vil kreve i diskontering av fremtidig validering og utbetalinger av milestones og royalties.

1 Like

Namnam

@Boms

Hva med dette?

At enkelte små aksjonærer, sitter å prater med ledelsen om selskapet, å fremtiden.

Virker jo også helt uhørt i.m.o

Tror dere det er realistisk at en avtale skal inkludere noe mer enn sponset klinisk studie?

1.044

1 Like

Sover dere?